abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208592858
Goedendag FOK!

Voor researchdoeleinden wil ik graag 4x blotters 100mcg 1P LSD oplossen in demiwater om beter te kunnen doseren. Iemand een idee van de optimale verhouding? En is het handig om de blotters bij elkaar te laten oplossen of beter apart?

Alvast bedankt en hartelijke groet
Sicker than your average.
pi_208594137
4x 100 mcg = 400 mcg, los op in 100 ml water = 4 mcg/ml. Weet niet hoe veel je wil, laten we zeggen, 20 mcg per volumeeenheid. Dan neem je 5 mL. Voor 1 liter water geldt 50 mL

Het hangt helemaal af van welke concentratie je wilt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208607330
LSD is oplosbaar in water, maar voor extractie van blotters gebruikt men normaal zuur-base extractie of oplossing in methanol (wat giftig is). Ik weet niet of je met water alle LSD eruit krijgt.

https://www.swgdrug.org/M(...)D%20DIETHYLAMIDE.pdf

Hoe stabiel LSD in water is weet ik niet, bewaar het alvast in het donker. Normaal gebruikt men het tartraat zout om het in oplossing te stabiliseren:
quote:
LSD is usually stabilized in solution as its tartrate salt.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6494066/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 3 april 2023 @ 16:46:51 #4
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_208643261
Beetje offtopic:

Een paar vrienden van me zijn megaslecht gegaan op 1P-LSD, tot aan ziekenhuis toe zegmaar.
Zelf nooit zoveel last van gehad, maar kan enorm slecht vallen. Zou oppassen met de dosis, en de eerste paar keer een halve dosis of lager doen..

Gewaarschuwd mens enzenzenz
Lachen joh.
pi_208643534
quote:
4s.gif Op maandag 3 april 2023 16:46 schreef Pajanus het volgende:
Beetje offtopic:

Een paar vrienden van me zijn megaslecht gegaan op 1P-LSD, tot aan ziekenhuis toe zegmaar.
Zelf nooit zoveel last van gehad, maar kan enorm slecht vallen. Zou oppassen met de dosis, en de eerste paar keer een halve dosis of lager doen..

Gewaarschuwd mens enzenzenz
Rookie mistake. Vandaar de research
Sicker than your average.
pi_208668033
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:34 schreef Aberkullie het volgende:
Goedendag FOK!

Voor researchdoeleinden wil ik graag 4x blotters 100mcg 1P LSD oplossen in demiwater om beter te kunnen doseren. Iemand een idee van de optimale verhouding? En is het handig om de blotters bij elkaar te laten oplossen of beter apart?

Alvast bedankt en hartelijke groet
Stel je toch niet aan en stop die blotters gewoon zo onder je tong!

Als je ze wilt doseren knip ze dan in stukjes of neem ze per blotter.

Je kon ze zelfs in microdosis blotters bestellen dus dat is het probleem niet.
pi_208670752
quote:
4s.gif Op maandag 3 april 2023 16:46 schreef Pajanus het volgende:
Beetje offtopic:

Een paar vrienden van me zijn megaslecht gegaan op 1P-LSD, tot aan ziekenhuis toe zegmaar.
Zelf nooit zoveel last van gehad, maar kan enorm slecht vallen. Zou oppassen met de dosis, en de eerste paar keer een halve dosis of lager doen..

Gewaarschuwd mens enzenzenz
1P-LSD is de facto gewoon LSD en het risico daarvan is ontzettend klein. Klinkt wel beetje amateuristisch en niet echt goed ingelezen. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Je moet gewoon ervaring leren met psychedelica. Ik zou zelf 25 gram truffels kunnen handelen, maar onervaren zou dat echt wel een ontzettend lastige ervaring kunnen zijn. Dat moet je gewoon leren. Je gaat ook niet in één keer al 10 km hardlopen bijvoorbeeld.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 5 april 2023 @ 21:33:39 #8
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_208674646
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:04 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Rookie mistake. Vandaar de research
Beiden al meerdere keren gedaan, ik toen ook al. Dosis was niet hoger, spul waarschijnlijk véel sterker.
Lachen joh.
pi_208676398
Voor doseringen e.d. is psychonautwiki trouwens echt een pareltje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208734047
quote:
4s.gif Op maandag 3 april 2023 16:46 schreef Pajanus het volgende:
Beetje offtopic:

Een paar vrienden van me zijn megaslecht gegaan op 1P-LSD, tot aan ziekenhuis toe zegmaar.
Zelf nooit zoveel last van gehad, maar kan enorm slecht vallen. Zou oppassen met de dosis, en de eerste paar keer een halve dosis of lager doen..

Gewaarschuwd mens enzenzenz
Slecht gaan op paddestoelen of truffels snap ik nog wel, die shit kan alle kanten op gaan, maar als groep echt slecht gaan op LSD, dan doe je het niet goed. :P

Is overigens achteraf altijd wel een goed tripverhaal :P
-nee-
  dinsdag 11 april 2023 @ 09:30:04 #11
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_208734089
quote:
4s.gif Op maandag 3 april 2023 16:46 schreef Pajanus het volgende:
Beetje offtopic:

Een paar vrienden van me zijn megaslecht gegaan op 1P-LSD, tot aan ziekenhuis toe zegmaar.
Zelf nooit zoveel last van gehad, maar kan enorm slecht vallen. Zou oppassen met de dosis, en de eerste paar keer een halve dosis of lager doen..

Gewaarschuwd mens enzenzenz
Was het wel echt 1p-lsd? Het zal niet de eerste keer zijn dat een research chemical vendor er een potje van maakt, heb ik al vaker verhalen over gelezen.

Daarom: altijd je drugs laten testen voor je het gebruikt (Bij een lab, niet zo'n doe-het-zelf kleurentest).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')