Echt ik zou niet op die kamer willen liggenquote:
Zoë was altijd al een ratel maar krijgt bij Babette nu de kans om helemaal los te gaan. Soort zoekt soort.quote:
Vertelquote:
Kim?quote:
Gelamenteer van Babette me Mirthe en Moraime over de eliminatie GJ en Isaac.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit soort posts echt walgelijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
-foto van familie verwijderd ivm AVG-
Wat fijn voor Kim om dit nog van haar vader te kunnen horenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
Fijn voor haar. De juiste beslissing genomen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
Deze al gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Deze al gepost?Yep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja tiano heeft het verteldquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
A Babette had al gehoord van ????? dat het gesprek gehoord was door andere. Ze wist het al twee dagen voordat Janet bij haar kwam verteld ze aan Moraima
Ze hint naar een weekend waarbij ze lang op was, dat was die nacht met Marciano
Ik zou dat zelf ook nooit doen, maar sommige mensen voelen die behoefte nou eenmaal.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit soort posts echt walgelijk
Klopt, Marciano had het in die nacht al tegen Babette verteld.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
A Babette had al gehoord van ????? dat het gesprek gehoord was door andere. Ze wist het al twee dagen voordat Janet bij haar kwam verteld ze aan Moraima
Ze hint naar een weekend waarbij ze lang op was, dat was die nacht met Marciano
Deze al gepost?WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Mexx mag Martin er wel uit halen?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit soort posts echt walgelijk
Nee nooit gaat niemand aan ik haat dat soort ik ben zielig met mooie nagels tief op zeg met je tiktokquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf ook nooit doen, maar sommige mensen voelen die behoefte nou eenmaal.
Het is zo'n raar verhaal.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
En Mexx mag Martin er wel uit halen?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit gaat niemand aan ik haat dat soort ik ben zielig met mooie nagels tief op zeg met je tiktok
Ik vind het ook nog wel net iets anders als je net uit een tv programma komt dat heel Nederland heeft kunnen kijken. Mensen sturen je berichtjes en hebben het erover op social media.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf ook nooit doen, maar sommige mensen voelen die behoefte nou eenmaal.
Zo is dat ook, ik denk dat zij heel veel vragen via haar account krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wel net iets anders als je net uit een tv programma komt dat heel Nederland heeft kunnen kijken. Mensen sturen je berichtjes en hebben het erover op social media.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]'Geen zaak van leven of dood' aldus Talpa waarmee ze dus zeggen dat het voor Mexx klaarblijkelijk wel opgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat blijkt ook wel wat ze struint samen met haar boyfriend de influencers af want die drol moet famous wordenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dus jij weet wat de moeder van Wanda mankeert?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:51 schreef Tascha071 het volgende:
Nep post van ivor
Puur bericht van Kim.
Jammer Wanda!
Ik weet niet of het nep is van ivorquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:51 schreef Tascha071 het volgende:
Nep post van ivor
Puur bericht van Kim.
Jammer Wanda!
Dat kan ook zonder die sneue fotoquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook, ik denk dat zij heel veel vragen via haar account krijgt.
Dat bedoel ik. En als je niks zegt gaan mensen de meest idiote dingen fantaseren....zie je nu al bij Wanda haar situatie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook, ik denk dat zij heel veel vragen via haar account krijgt.
Als ik dit verhaal van Ivor lees vind ik het bijzonder vreemd dat Martin die brief van Mexx heeft gekregen, ik zou bijna denken dat Mexx de boel flink heeft lopen manipuleren.quote:
Niets ernstig anders had Wanda dat wel gewetenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij weet wat de moeder van Wanda mankeert?
Ja denk ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets ernstig anders had Wanda dat wel geweten
Ik was net aan het lezenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat persoonlijk niet aan de programmamakers om te beoordelen. Dat moeten ze aan de familie en deelnemer zelf overlaten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En de situatie van Martin was wel ernstig?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Esther is wat kwetsbaar nu daar maakt iedereen gebruik van. Ik moet haar niet zo maar ja..quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik denk dat er een misverstand rond gaat in de loods over Esther, dat ik het mijn strot uit krijg, afijn, dat gedoe dus met mirthe aan haar arm trekken en dat Eshter later heeft gezegd dat ze moeten stemmen op Mirthe, ik denk dus dat Esther bedoelde met de kamer wissel, andere daar denken dat het over een eliminatie gaat. Dit is wat ik denk, aanname verder en dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |