abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208591852
Jaaaaaaaaaaaaa nu ook in Nederland *O*

Amerikaanse toestanden die ''over komen vliegen'' :Y)

Die zijn een stuk verder in hun ontwikkeling, werd tijd dat we hier een inhaalslag gaan maken c_/

https://www.lantarenvenst(...)kids-voorleesmiddag/

quote:
Drag & Kids voorleesmiddag

Onlangs kwam het nieuws naar buiten dat de Amerikaanse staat Tennessee een wet heeft aangenomen die drag shows aan banden legt. Andere Amerikaanse staten zullen binnenkort volgen. Het nieuws heeft de queer community wereldwijd opgeschrikt, zo ook in Rotterdam. Daarom vinden wij het belangrijk om een tegengeluid te laten horen en te benadrukken dat bij LantarenVenster iedereen welkom is.

Zondag 16 april organiseert LantarenVenster een voorleesmiddag speciaal voor kinderen, waar queens Ma’MaQueen en Xtra Xceptit de allerbeste voorleesmoeders zullen zijn. Het wordt een magische, interactieve middag vol glitter, make-up, een catwalk op de rode loper, muziek, een prachtig boek en meer. Ouders, verzorgers en kinderen: wees welkom!

Toegang is gratis en de voorleesmiddag vindt plaats van 14:00 – 15:30 in de foyer. Bemachtig je gratis ticket via de kaarten knop.
Foto credits: fotograaf Rosa Quist, Boze Bitches Boekenclub en The Writer’s Guide. Bekijk hier hun voorleesuurtje op 26 maart.
zo 16 apr14:00 Uitverkocht


[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_boo op 30-03-2023 16:06:48 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208591877
Van dezelfde drag queen
Get them while there young O+

https://www.thewritersguide.nl/event/boze-babys-boekenclub/

quote:
Boze Baby’s Boekenclub Drag Reading Hour

You gotta start ‘em young! De Boze Bitches Boekenclub presenteert: Boze Baby’s Boekenclub Drag Reading Hour voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar oud. Met de liefste drag mother van Nederland: Ma’MaQueen!

Over Ma’MaQueen
Ma’MaQueen werd derde in het eerste seizoen van Drag Race Holland, ze is de liefdevolle moeder van het House of Holographic Hoes, fashion designer en a force to reckon with. Haar kracht, schoonheid en lieve persoonlijkheid zorgen ervoor dat iedereen zich comfortabel bij haar voelt. De perfecte voorleesmoeder dus!

Dress code: je beste drag!

Datum: zondag 26 maart 2023
Tijd: 14.00 uur (inloop: 13.30 uur)
Locatie: The Writer’s Guide, Gouvernestraat 87B
Toegang: gratis, meld je hier aan!

Check ook onze andere events.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:41:47 #3
338319 ZarB
Piña colada
pi_208591881
Zolang ze gewoon een normaal Nijntje boekje voorlezen gaan ze hun gang maar. Leuk, met glitter en muziek. Als het Queerpropaganda wordt dan opbokken ermee. Maar dat geldt voor elke vorm van propaganda.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:43:17 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_208591892
Ik vind haar doodeng. Er bestaan vast leukere en schattigere drags :?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208591926
Dit soort shit doen omdat in de VS iets gebeurd. Kunnen we geen wet aannemen die alle Amerikaanse invloeden buiten de deur houdt?

En dan van beide kanten van het politieke spectrum. Nederland heeft die polariserende onzin niet nodig.
pi_208591928
Geef fascisme geen kans *;

https://lifeofanartist.nl(...)nse-anti-drag-bills/

quote:
Nederlandse drag queens organiseren voorleesmiddag voor kinderen en spreken zich zo uit tegen Amerikaanse anti-drag bills



Vorige week kwam het nieuws dat de Amerikaanse staat Tennessee een wet heeft aangenomen die drag shows aan banden legt, andere Amerikaanse staten zullen binnenkort volgen. Het nieuws heeft de queer community wereldwijd opgeschrikt, zo ook in Nederland. Daarom slaan The Drag Agency en Stichting UNBOXED de handen ineen om een tegengeluid te laten horen. Ze organiseren op woensdag 15 maart een Drag evenement in Amsterdam, speciaal voor kinderen. Het event zal vrij toegankelijk zijn.

Op woensdag 15 maart zal er in Pacific in het Amsterdamse Westerpark een voorleesmiddag voor kinderen gehouden worden. Hier zullen diverse drag queens zoals initiatiefnemer Heisa Jynx samen met Abby OMG, The Countess (beide bekend van Drag Race Holland) en Hoax LeBeau (bekend van De Diva In Mij en kandidaat voor Nachtburgemeester Amsterdam) de aanwezige kinderen op een leuke interactieve manier voorlezen. Het inclusieve kinderboek Donnie van Lisa Maschhaupt oprichter van Stiching UNBOXED en mede-initiatiefnemer van dit event zal hierbij centraal staan.

Info event
Datum: 15 maart 2023
Tijd: 14.00-16.00u
Locatie: Pacific, Amsterdam

Over The Drag Agency
Het Amsterdamse agentschap The Drag Agency is eind 2019 opgericht en is daarmee het eerste full service agentschap voor drag queens in de Benelux. The Drag Agency gelooft in een wereld waarin mensen hun ware zelf kunnen zijn. Een wereld die de vreugde in mensen ziet en bijdraagt aan gelijkheid tussen geslachten, seksualiteit en uiterlijk. Het agentschap zet hun sterke roster vol talentvolle unieke queens in voor diverse merken, evenementen en organisaties en heeft zo in de afgelopen twee jaar samengewerkt met merken en bedrijven zoals Netflix, Videoland, Red Bull, VU Amsterdam, Hunkemöller, VodafoneZiggo, Uber, PriceWaterhouseCoopers, Google en vele anderen. In 2022 richtte ze zusterbedrijf TDA Management op. TDA Management is een agentschap wat zich naast de bestaande werkzaamheden meer zal focussen op het ontwikkelen en begeleiden van diverse queer talenten.

Over stichting UNBOXED

Stichting UNBOXED stimuleert kinderen en jongeren op een interactieve, eigentijdse manier om zelf een mening te vormen over onderwerpen als diversiteit, vrijheid en inclusie. UNBOXED organiseert al vijf jaar succesvolle events voor kinderen en jongeren. Bijvoorbeeld De Voorleesclub waarbij er inclusieve kinderboeken worden voorgelezen door prachtige queens. Ook organiseren zij ieder jaar Het Magische Bal waar prinsen op hakken lopen en prinsessen met snorren. UNBOXED wil kinderen en jongeren meegeven dat iedereen een plekje verdient op deze wereld en dat jij daarbij kan helpen door mensen te omarmen zoals ze zijn.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:48:42 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_208591945
Black face is dan wel racisme maar drag is geen seksisme of zo.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_208591967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:43 schreef ZarB het volgende:
Ik vind haar doodeng. Er bestaan vast leukere en schattigere drags :?
Hej je hebt het wel over de liefste draq queen van heel Nederland ja
Een beetje respect lijkt me wel op zijn plaats :{w

Daarnaast lezen ze geen nijntje voor in de VS, wel hebben ze de abc's
Maar dan de regenboog versie :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:57:43 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208592011
Jeetje.

En nu?
Huilen dan.
pi_208592025
Dacht hiermee een primeur te pakken maar dit is al sinds 2018 bezig
Heb werkelijk geen idee hoe ik dit gemist heb
Maar speelt dus veel langer dan vandaag

Bericht uit 2018

Drag queens lezen voor aan kinderen voor meer acceptatie

https://nos.nl/artikel/22(...)voor-meer-acceptatie

Een ander bericht uit 2018

Rechts-extremisten verstoren voorleesmiddag drag queens in bibliotheek

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ueens-in-bibliotheek

Verzetten is niet mogelijk, je krijgt de label van een nazi. En daar kan je niet van terugkomen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208592067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort shit doen omdat in de VS iets gebeurd. Kunnen we geen wet aannemen die alle Amerikaanse invloeden buiten de deur houdt?

En dan van beide kanten van het politieke spectrum. Nederland heeft die polariserende onzin niet nodig.
Mee eens hoor, weet alleen niet hoe we dat voor elkaar gaan krijgen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208592141
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
Jeetje.

En nu?
Je loopt zoals wel vaker achter de feiten aan maar misschien kan @HowardRoark er iets meer over vertellen
Als je hem lief vraagt natuurlijk :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208592183
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 maart 2023 @ 16:16:23 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208592184
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 16:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je loopt zoals wel vaker achter de feiten aan
Over welke feiten hebben we het nu dan, en bij welke feiten is dat eerder gebeurd?

quote:
maar misschien kan @:HowardRoark er iets meer over vertellen
Als je hem lief vraagt natuurlijk :9
Jij opent dit topic toch :? .
Huilen dan.
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 16:24:38 #15
5428 crew  miss_sly
pi_208592249
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 16:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je loopt zoals wel vaker achter de feiten aan maar misschien kan @:HowardRoark er iets meer over vertellen
Als je hem lief vraagt natuurlijk :9
Je liep zelf kennelijk achter de feiten aan, aangezien je dacht dat het een primeur was, maar nee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 17:52:56 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_208593042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
En dan van beide kanten van het politieke spectrum. Nederland heeft die polariserende onzin niet nodig.
Je hebt het tegen een user die zelf niet heel vies is van een stukje polarisatie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208593094
Bij deze heb je als ouders nog een keuze? Maar wat als de keuze wegvalt?
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 18:02:13 #18
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208593109
Ow nee, iemand gaat kinderen voorlezen!
F.K.A. SuperwormJim
pi_208593290
Drag doet met vrouwen wat blackface met zwarten doet. Ik vind niet dat je kinderen aan dat soort mysoginie bloot moet stellen. Daar verwar je kinderen alleen maar mee.
pi_208593298
Als die lui bij mijn kinderen in de buurt zouden komen zou ik ze in elkaar beuken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208593309
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:02 schreef SwJ het volgende:
Ow nee, iemand gaat kinderen voorlezen!
Vuile smeerlap!!!!!!!!!!!!!;
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Leukste jonkie 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 18:41:45 #22
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_208593537
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Drag doet met vrouwen wat blackface met zwarten doet. Ik vind niet dat je kinderen aan dat soort mysoginie bloot moet stellen. Daar verwar je kinderen alleen maar mee.
Rot op met je hysterie :')

Neemt niet weg dat drag in een bar/club thuis hoort en niet bij kinderen
-XOXO- Je maintiendrai
pi_208593725
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Rot op met je hysterie :')

Neemt niet weg dat drag in een bar/club thuis hoort en niet bij kinderen
Ik vind dat je wel erg luchtig met vrouwenrechten omgaat.
pi_208595476
quote:
Bizar.

Ik heb altijd een zwak gehad voor transseksuelen omdat mijn voormalig buurjongen vrouw is geworden, en ik jaren zijn ellende heb meegemaakt.

Maar de verheerlijking van alle gender soorten, met flaggewimpel, opgedrongen aan kinderen gaat te ver.

Soms identificeert iemand zich niet als man/vrouw, dus zeggen we voortaan " beste passagiers" in de trein en zijn er geen afdelingen meer voor jongens en meisjes bij de warenhuizen. Want je wilt je kind toch geen gender opdringen!

Imo worden heel jonge kinderen beïnvloedt, jongensachtige meisjes die ten onrechte denken in een verkeerd lichaam te zitten. Hetzelfde voor jongetjes die poppen gewoon mooi vinden. En de geïndoctrineerde ouders proberen er goed aan te doen door dit alles aan te moedigen.

Het lijkt een nieuw businessmodel dat grote vormen heeft aangenomen:

twitter


Waarom staat dit niet in NWS?
  Leukste jonkie 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:54:35 #25
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_208595620
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind dat je wel erg luchtig met vrouwenrechten omgaat.
Welke vrouwenrechten komen in het geding door drag?
-XOXO- Je maintiendrai
pi_208616884
Iedereen moet gewoon lekker zichzelf kunnen zijn. Deze man identificeert zich als klein meisje. Niks mis mee!

twitter
  zondag 2 april 2023 @ 10:13:56 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208626931
Weer zo'n neo-nazi die meent dat hij "de kinderen moet beschermen".

https://edition.cnn.com/2(...)drag-show/index.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 april 2023 @ 11:28:14 #28
338319 ZarB
Piña colada
pi_208627767
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:43 schreef Za het volgende:

[..]
Bizar.

Ik heb altijd een zwak gehad voor transseksuelen omdat mijn voormalig buurjongen vrouw is geworden, en ik jaren zijn ellende heb meegemaakt.

Maar de verheerlijking van alle gender soorten, met flaggewimpel, opgedrongen aan kinderen gaat te ver.

Soms identificeert iemand zich niet als man/vrouw, dus zeggen we voortaan " beste passagiers" in de trein en zijn er geen afdelingen meer voor jongens en meisjes bij de warenhuizen. Want je wilt je kind toch geen gender opdringen!

Imo worden heel jonge kinderen beïnvloedt, jongensachtige meisjes die ten onrechte denken in een verkeerd lichaam te zitten. Hetzelfde voor jongetjes die poppen gewoon mooi vinden. En de geïndoctrineerde ouders proberen er goed aan te doen door dit alles aan te moedigen.

Het lijkt een nieuw businessmodel dat grote vormen heeft aangenomen:

[ twitter ]

Waarom staat dit niet in NWS?
Kleine groep daargelaten denk ik dat "genderproblemen" de ideale manier zijn voor pubers om zich af te zetten tegen de maatschappij/je ouders. Vroeger werd je gothic, nu wil je in transitie. + social media die een grote rol speelt in aanwakkeren bij kwetsbare jongeren. Maar goed, ik mag hopen dat de hulpverleners in dergelijke instellingen scherp genoeg zijn om die schifting te maken.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  donderdag 6 april 2023 @ 09:19:46 #29
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_208679503
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Drag doet met vrouwen wat blackface met zwarten doet. Ik vind niet dat je kinderen aan dat soort mysoginie bloot moet stellen. Daar verwar je kinderen alleen maar mee.
Hahaha de trumpfanboy probeert het eens via vrouwenrechten. Zeg dan gewoon dat je hekel hebt aan trans, want die vrouwenrechten interesseren je evenmin gezien je posthistorie _O-
nee, jij dan!
pi_208679541
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_208679647
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 09:19 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Hahaha de trumpfanboy probeert het eens via vrouwenrechten. Zeg dan gewoon dat je hekel hebt aan trans, want die vrouwenrechten interesseren je evenmin gezien je posthistorie _O-
Zeer emotionele reactie.

Wat zegt mijn posthistorie eigenlijk over vrouwen(rechten) dat je tot die conclusie komt?
pi_208679652
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef Leandra het volgende:
Weer zo'n neo-nazi die meent dat hij "de kinderen moet beschermen".

https://edition.cnn.com/2(...)drag-show/index.html
Een kerk die fetisj-evenementen organiseert moet je niet met een molotov-cocktail bestrijden, maar gewoon, in goed overleg, met een bulldozer platbeuken. Het is immers niet meer wat het zegt te zijn. Hef het op, en begin een decadente seksclub o.i.d..
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_208693293
Prima als jij je als man graag als drag verkleed. Die vrijheid moet je gewoon hebben. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam voor kinderen van 5 tot 10 jaar moeten doen? Jonge kinderen horen daar net zo min thuis als in een swingersclub of darkroom. Dat mag je gaan ontdekken als volwassene.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208693337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima als jij je als man graag als drag verkleed. Die vrijheid moet je gewoon hebben. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam voor kinderen van 5 tot 10 jaar moeten doen? Jonge kinderen horen daar net zo min thuis als in een swingersclub of darkroom. Dat mag je gaan ontdekken als volwassene.
Dat is performance art man!

/links
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')