Niet echt nodig om je nu al af te vragen hoe het met haar is toch. Binnen 24 uur zal er toch weinig veranderen in de situatie met haar vader. Verder kun je ook wel inbeelden wat er gebeurd met Kim. Die heeft haar familie weer terug en wellicht ook weer haar oude vriend....in die situatie zal ik maar even wachten om vrijwillig te vertrekken want daar gaat hij spijt van krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is ook geen MOETEN, het is een MOGELIJKHEID.
Die zou de taken van Kim overnemen mocht ze manager worden zei ze gisteren in haar pitch, maar ja, dat loopt nu even anders...quote:
Kapper is jasperquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:02 schreef Tascha071 het volgende:
Jeff en kapper plakken tape op hun karretjes. Jeff is mega verkouden. Jap: heb je beetje afleiden. Jeff: gast! Ik zie niet eens wat ik doe. En iets van het heeft allemaal geen zin meer.
Huhu.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Babette zou het heel vervelend hebben gevonden als Isaac met de Eli van GJ eruit was gegaan........
Die liegt sneller dan haar schaduw.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:24 schreef cinsan het volgende:
bep is ook niet van eerste leugen gebarsten
waarom danquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer zeiken over de slaapkamer, ze wil perse naar kamer 2
Ze wil naar kamer 2, omdat ze daar meer rust krijgt zegt ze en maakt nu weer mot met Kenzyquote:
Heeft ze nou weer niet haar zin gekregenquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer zeiken over de slaapkamer, ze wil perse naar kamer 2
Volgens Kenzy al 3 weken niet, dan zie je er echt wel anders uitquote:
Beetje zoals Estherquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Kenzy al 3 weken niet, dan zie je er echt wel anders uit
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Prima eigenschap trouwens voor bij de marine,krijg je ook weinig slaap.
kop of muntquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef Tascha071 het volgende:
Kenzy slaapt niet en mirthe maar 4 uur en heel laat. Wie van de twee mag naar kamer 1
beide naar huis met dat gezeik, niemand wil Kenzy op de kamerquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef Tascha071 het volgende:
Kenzy slaapt niet en mirthe maar 4 uur en heel laat. Wie van de twee mag naar kamer 1
Een psycholoog die het verschil tussen autisme en bipolaire stoornis niet weetquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Babette is de huis psych van de Febo, nu snap ik het....
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Mirthe ruilen met Esther weer van de baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |