Dacht ik ook,die paasmarkt is nog lang niet zeker toch?quote:
Jup, ze zitten er telkens en krijgen ook alle rust en prive tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jappie en Wanda hebben toch weer een soort van private plekje gevonden.
nope is ook nog niet voor gestemdquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik ook,die paasmarkt is nog lang niet zeker toch?
En triest voor Jeff. Ik mis Kim ! Denk ook dat postduif Wanda wel weer wat streams gaat vullen. Denk dat ik als Jeff het op gaat geven en de loods verlaat…. Ik het ook saai ga vinden helaasquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]ja heerlijk voor ons streamers... alleen vreselijk triest voor Kim.
Neej ik lul uit m'n nek...quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik ook,die paasmarkt is nog lang niet zeker toch?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik dacht voor Pasen... dat is vrijdag toch dat karten?
Het kan ook zijn dat je haar daarom nooit hoort over kwaaltjes enzquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat dat goed kan zijn... ik krijg al last van m'n rug als ik er naar kijk..
En van die rare vreemde lippenquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Zoe krijgt echt varkensoogjes op de manier hoe ze d'r make aanbrengt...
Ooh echt.. mag hopen dat dat rood wordt dan..quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope is ook nog niet voor gestemd
dan moeten ze de rest uit bed zien te krijgen, ze is de enige die haar rituelen zo consequent uitvoert en zorgt voor bewegingquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
word dat yoga gedoe met eunice elke morgen beetje beu
Van wat ik heb gehoord gaat het rood worden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt.. mag hopen dat dat rood wordt dan..
Als die er met de prijs vandoor zou gaan een totale metamorfose.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze over een paar jaar helemaal verbouwd is.
Ja zeker ook sneu voor Jeff, zo aandoenlijk gisteren, hij bleef huilen... ik hoop ook dat hij blijft... ik kan af en toe z'n bloed wel drinken maar hij is en blijft een smaakmaker.. hij zit een klein beetje in m'n hart..quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:43 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
En triest voor Jeff. Ik mis Kim ! Denk ook dat postduif Wanda wel weer wat streams gaat vullen. Denk dat ik als Jeff het op gaat geven en de loods verlaat…. Ik het ook saai ga vinden helaas
O leuk hopelijk hebben ze dan beter weerquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stro inpakken, is voor de paasmarkt.
Ik heb hier wel eens gelezen dat ze het hoofd heeft van zo'n sexdoll... nou dat is echt zo vooral die lippen...quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord gaat het rood worden.
Haha nee ik zat fout Dot, er moet nog gestemd worden voor de paasmarkt... het stro is voor de kartbaan...quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk hopelijk hebben ze dan beter weer
Ook goed,quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha nee ik zat fout Dot, er moet nog gestemd worden voor de paasmarkt... het stro is voor de kartbaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |