In 1997 wel degelijk op tv geweest. Was een briljante kandidaat in VoetbalKrexxx. Prime time Nederland 1. 700.000 kijkers in deze KRO-kwis. Gepresenteerd door Tom van het Hek en geproduceerd door Derk Bolt (Spoorloos). Ik won twee voetbalkaartjes, een voetbal encyclopedie en het indrukwekkende bedrag van 500 gulden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Helaas net niet op de radio geweest en ook niet op TV.
Daarom een verplaatsing richting GC…
quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1997 wel degelijk op tv geweest. Was een briljante kandidaat in VoetbalKrexxx. Prime time Nederland 1. 700.000 kijkers in deze KRO-kwis. Gepresenteerd door Tom van het Hek en geproduceerd door Derk Bolt (Spoorloos). Ik won twee voetbalkaartjes, een voetbal encyclopedie en het indrukwekkende bedrag van 500 gulden.
Ik haatte die schijt humor van dat kutprogramma.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
In de tijd dat het gras nog groen was, de lucht blauw en s*x vies.. Wat een gouden tijd was dat!!
(Ooit op tv geweest met AB Normaal)
Ik ook, maar gekregen kaartjes..quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haatte die schijt humor van dat kutprogramma.
Ik ben 3x op tv geweest. Alleen in beeld. Alle keren met 'iets van/met FOK!'quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
In de tijd dat het gras nog groen was, de lucht blauw en s*x vies.. Wat een gouden tijd was dat!!
(Ooit op tv geweest met AB Normaal)
Waarom??quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 3x op tv geweest. Alleen in beeld. Alle keren met 'iets van/met FOK!'
Nog geneukt recentelijk ?quote:
Want jij hebt goede humor...quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haatte die schijt humor van dat kutprogramma.
Deze ga ik inlijsten.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want jij hebt goede humor...![]()
Sneu mannetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |