quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had nog een filmpje ook gemaakt zie ik nu ...... 15 januari 2023:
Sasha is in het ziekenhuis - 15 januari 2023.Klopt, zag ernstig uit. Niemand wist wat er was of geopereerd moest worden. Als langer dan 48 uur in ziekenhuis had moeten blijven had Bern niet eens afscheid kunnen nemen. Daarom vind ik Jeff nu theatraal. Hij weet waar ze is en waarom ze naar huis is en heeft afscheid kunnen nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
team ice wil samen naar K2quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wanda wil naar K1 , Tiano wil juist naar K2
Maar hij wil wel naar k2quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
team ice wil samen naar K2
Tiano wil niet met team ice
stel je voor dat iemand emoties heeftquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Klopt, zag ernstig uit. Niemand wist wat er was of geopereerd moest worden. Als langer dan 48 uur in ziekenhuis had moeten blijven had Bern niet eens afscheid kunnen nemen. Daarom vind ik Jeff nu theatraal. Hij weet waar ze is en waarom ze naar huis is en heeft afscheid kunnen nemen.
Trek mijn conclusies uit de beeldende streamverslagen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je leest dat ie snottert, huft en puft van iemand die het verschil tussen janken en een verkoudheid niet ziet en trekt daar een conclusie uit en als je op basis daarvan een vergelijking maakt met Bern of all people, die 'theatraal' als middelste naam heeft kun je van mij zo'n reactie verwachten.
Huh dus als je een paar uur nadat je partner onverwachts heel verdrietig vertrekt nog overstuur bent is dat theatraal?quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Klopt, zag ernstig uit. Niemand wist wat er was of geopereerd moest worden. Als langer dan 48 uur in ziekenhuis had moeten blijven had Bern niet eens afscheid kunnen nemen. Daarom vind ik Jeff nu theatraal. Hij weet waar ze is en waarom ze naar huis is en heeft afscheid kunnen nemen.
Vraagt hij toch lekker zijn 24uur aan, als hij zo graag bij haar wil zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die constante tranenstroom bij Jeff is er niet enkel omdat ie in conflict is met zichzelf maar even zo zeer omdat ie haar gewoonweg verschrikkelijk mist. In z'n gedachten was en is ie al 24/7 met haar bezig en al helemaal in zo'n gesloten setting waarbij gevoelens extra diep gaan. Een maand daarbinnen is qua beleving bij wijze van een jaar in de buitenwereld. Voor z'n gevoel laat ie haar nu in de steek en hij kan dat emotionele tijdvak nooit meer goedmaken als ie besluit onnatuurlijk te blijven.
En vervolgens stuurt over zeven weken een of andere nobody jou eruit. Of moet je een proef spelen waarna je helemaal geen adrenaline meer voelt. En als ie al mag winnen dan krijgt ie vijf maanden lang niets te horen terwijl er nog twintig deelnemers zijn waardoor een kans van 5% op de uiteindelijke winst van het programma. De kans dat ie op zeer korte termijn vertrekt acht ik extreem groot want de argumenten om te gaan zullen gaan toenemen en steeds zwaarder komen te wegen. Jeff ziet in Kim de liefde van z'n leven met bijhorende emoties want niet alleen zijn eigen teksten maar zijn hele blik en houding straalt dat uit.
ik denk dat het vooral aan ligt hoe het morgen gaatquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
Jeff denkt erover om maandag toch misschien naar huis te gaan
Daar gaat het mij niet om. Het gaat om het VERSCHIL dat Jeff afscheid heeft kunnen nemen en Sas abrupt weggehaald werd en Bern niet wist wat er was en of ze langer dan 48 uur in ziekenhuis moest blijven en dus dan geen afscheid had kunnen nemen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:13 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Huh dus als je een paar uur nadat je partner onverwachts heel verdrietig vertrekt nog overstuur bent is dat theatraal?
bern is zielig okquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat om het VERSCHIL dat Jeff afscheid heeft kunnen nemen en Sas abrupt weggehaald is en Bern niet wist wat er was en of ze langer dan 48 uur in ziekenhuis moest blijven en dus dan geen afscheid had kunnen nemen.
Maar ik hou er over op. Zit in een cirkel hiermee
Hij zei het , hij wil dit evenement ook goed afsluiten misschien voelt hij zich morgen wat beter ,maar eht zit al wel in zijn hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral aan ligt hoe het morgen gaat
het zal hem ook zijn eer te na zijn om zijn event met jappie niet af te maken
Dat is wat jij graag ziet gebeuren, dus geheel objectief is jouw betoog niet in deze.....quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die constante tranenstroom bij Jeff is er niet enkel omdat ie in conflict is met zichzelf maar even zo zeer omdat ie haar gewoonweg verschrikkelijk mist. In z'n gedachten was en is ie al 24/7 met haar bezig en al helemaal in zo'n gesloten setting waarbij gevoelens extra diep gaan. Een maand daarbinnen is qua beleving bij wijze van een jaar in de buitenwereld. Voor z'n gevoel laat ie haar nu in de steek en hij kan dat emotionele tijdvak nooit meer goedmaken als ie besluit onnatuurlijk te blijven.
En vervolgens stuurt over zeven weken een of andere nobody jou eruit. Of moet je een proef spelen waarna je helemaal geen adrenaline meer voelt. En als ie al mag winnen dan krijgt ie vijf maanden lang niets te horen terwijl er nog twintig deelnemers zijn waardoor een kans van 5% op de uiteindelijke winst van het programma. De kans dat ie op zeer korte termijn vertrekt acht ik extreem groot want de argumenten om te gaan zullen gaan toenemen en steeds zwaarder komen te wegen. Jeff ziet in Kim de liefde van z'n leven met bijhorende emoties want niet alleen zijn eigen teksten maar zijn hele blik en houding straalt dat uit.
Volgens mij begrijp je iets niet helemaal... Maar goed dat je erover op houd idd...quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat om het VERSCHIL dat Jeff afscheid heeft kunnen nemen en Sas abrupt weggehaald werd en Bern niet wist wat er was en of ze langer dan 48 uur in ziekenhuis moest blijven en dus dan geen afscheid had kunnen nemen.
Een cirkel wat geen cirkel is , want het is een rare redeneringquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat om het VERSCHIL dat Jeff afscheid heeft kunnen nemen en Sas abrupt weggehaald werd en Bern niet wist wat er was en of ze langer dan 48 uur in ziekenhuis moest blijven en dus dan geen afscheid had kunnen nemen.
Ah ok. Heb niet echt een mening over het Bern Sasha ding, maar reageerde op jouw Jeff = theatraal opmerking die niets met B&S te maken had. Beetje gek om zijn verdriet te veroordelen omdat hij een afscheidsmoment heeft gehad imoquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja want zij wil die eigenlijk al vanaf dag 1 hebben, dus zij heeft er het meeste recht opquote:
Is toch fijn voor hem.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:32 schreef xsaskiax het volgende:
Erik is in zijn element, hij heeft een doos vol proteïne bars!!!
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja want zij wil die eigenlijk al vanaf dag 1 hebben, dus zij heeft er het meeste recht op
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
Esther fluisterend tegen Rupert: "Heb jij nog spulletjes van Kim?"
Rupert: "Die heeft Jeffrey"
Esther: "Oh ja want ik denk als ie er niet zo veel mee doet.." fluisterend verder: "..ik heb niet zo veel spulletjes dus ik dacht misschien..."
Rupert: "Nee ik denk dat hij die gewoon geeft aan haar"
Esther: "Oh, primaa"
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "Oh ja want ik denk als ie er niet zo veel mee doet.." fluisterend verder: "..ik heb niet zo veel spulletjes dus ik dacht misschien..."
Tja, aasgier, ik moest echt een paar keer terug om te horen of ze dat nou echt zei!quote:
Snap ik , ik heb het gemistquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, aasgier, ik moest echt een paar keer terug om te horen of ze dat nou echt zei!
Bah wat een vieze aasgier...quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |