die hebben ze nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Geef die jongen een zakdoek, dan hoeft hij zijn snotkoker niet aan zijn t-shirt af te vegen.
Ja ik zag het zelf iets te laatquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
Esther gaat er vol voor!
Eunice bedoel ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja maar geen boter of melk in de puree of nootmuskaat of bouillonblokjes of een sausje of jus. Maar goed no moneyquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hollandse kost wilde zo graag toch?
Haat zelfsquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:53 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
bah bah moet bijna kotsen haat JW en miss muts
Hij is inderdaad een vervelende vent, blaat maar en voert zelf niets uit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:56 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
JW mag als eerst de poort uit van mij bahbah.
ik heb nog niet eerder iemand gehoord met zoveel verschrikkelijke onelinersquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een vervelende vent, blaat maar en voert zelf niets uit.
Welke hij ook nog eens honderden keren herhaalt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog niet eerder iemand gehoord met zoveel verschrikkelijke oneliners
die is echt enorm afgestompt daarquote:
Zei hij eerder ook, toen Kim kort weg was. Als Jeff samen wilde gaan zagen (voor hun event) als afleiding moest ie maar roepen. Slappe zak van een vent, maar hij stond er wel op dat moment.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Jappie tegen Jeff: als je afleiding zoekt, ook al is het vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |