Morri kun je zo kwijt als zo'n madame in Sesamstraatquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:28 schreef chufi het volgende:
Moria legt het nog even uit aan de kijkers
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die wilde het net nog terugluisteren maar kreeg te horen dat het was verwijderd
Ligt er aan welke opdracht er komt. Ik denk dat de Febo hem kan maken of breken door bepaalde proeven die hij haalt of niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:30 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac speelt er lekker op in dat Eric eruit moet nu, Isaac krijgt wat ie wil. Dit wilde hij al altijd. Het gaat precies hoe meneer wil. Kan ik niet tegen!
Een madame?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morri kun je zo kwijt als zo'n madame in Sesamstraat
als jij het zegt gaat hij maandagquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas, de FEBO laat Erik voorlopig echt niet gaan ....
Eric die wint en Isaac eruit gooit, pleaseeeeeeeeeeeee!!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke opdracht er komt. Ik denk dat de Febo hem kan maken of breken door bepaalde proeven die hij haalt of niet.
Nee, absoluut niet. Die is veel te belangrijk. Denk dat eerder zwakke broeders en zusters eerst gaan, een Esther of Kenzy.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas, de FEBO laat Erik voorlopig echt niet gaan ....
Hoerenjas van de loods. Wordt dat ding ooit weleens gewassen?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Die pooierjas doet z'n naam eer aan want je ziet er telkens iemand anders mee lopen
Ik ben voorquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Eric die wint en Isaac eruit gooit, pleaseeeeeeeeeeeee!!
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Erik stuurt Isaac eruit dus dan krijg je hetzelfde als met GJ
Mooi nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij het zegt gaat hij maandag![]()
![]()
nopequote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Haaaaaai meis! Eric die Isaac eruit flikkert mag van jou wel he?![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Haaaaaai meis! Eric die Isaac eruit flikkert mag van jou wel he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |