abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208585855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 01:26 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Mijn energietank is al mijn leven lang leeg.

Of nou ja, voor het eerst bewust sinds de middelbare school. Sinds ik daar ben begonnen ben ik eigenlijk altijd moe en uitgeput en heb ik totaal nergens zin in. Als kind heb je dat natuurlijk nog niet door.

Ik heb nooit ergens zin in en daardoor word ik dus ook chagrijnig.

Dan zeggen mensen altijd van 'dan moet je gaan sporten !' Nou daar word ik nog vermoeider van.

En dan zeggen mense altijd van ' ja dan moet je stoppen met alcohol drinken !' laatst 3 weken geprobeerd, daar werd ik echt bloedchagrijnig van.
Je moet ook op zoek naar je energie gevers. En dat is erg persoonlijk. Wat voor de een energie slurpt zou iemand anders juist energie geven. Voor mij werkt bijvoorbeeld wandelen juist heel goed. Maar je vindt het alleen door dingen uit te proberen. Ik heb bijvoorbeeld ook dat onder zware stress mijn gebruikelijke energiegevers niet meer zo goed werken als normaal en daar heb ik dan weer andere zwaardere energie gevers voor.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 29 maart 2023 @ 21:46:19 #52
414785 sirdanilot
pi_208586709
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:39 schreef boskameel het volgende:
Je zoekt naar een quick fix maar die is er niet. Dit is niet je werkloosheid. Je moet structuur hebben, lichamelijk fit zijn. Dat werkt enorm door op je geest. Ga gezond eten, sporten, geen alcohol. Als je gedachtegang is dat sporten doodvermoeiend is, of je het niet kan, of dat je niet zonder die peuken kan, of dat je niet zonder die halve liters kan, betekent dat je nog harder moet werken om eruit te komen. Doe met deze info wat je wilt. Maar zonder een omslagpunt zit je volgend jaar nog steeds rokend in je huurwoning te kutten.
Ook als ik weer naar de sportschool ga (wat ik vorig jaar 3 maanden lang heb volgehouden en toen was ik het echt spuugzat) zit ik volgend jaar nog rokend in mijn huurwoning te kutten ben ik bang ;(

Tenzij ik echt helemaal geen werk vind en op mijn spaargeld in moet gaan teren. Dan verkas ik ergens heen, allicht terug naar NL, en zal ik daar in mijn huurwoning rokend zitten te kutten denk ik zomaar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208586846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 13:28 schreef oppiedoppie het volgende:
Paar weken bij mij komen op het platteland in een yurt wonen en meehelpen op de boerderij? Kom je helemaal tot jezelf en kun je er daarna weer met volle energie tegenaan.
Dit lijkt me ook wel een goeie voor TS.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208586892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 21:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ook als ik weer naar de sportschool ga (wat ik vorig jaar 3 maanden lang heb volgehouden en toen was ik het echt spuugzat) zit ik volgend jaar nog rokend in mijn huurwoning te kutten ben ik bang ;(

Tenzij ik echt helemaal geen werk vind en op mijn spaargeld in moet gaan teren. Dan verkas ik ergens heen, allicht terug naar NL, en zal ik daar in mijn huurwoning rokend zitten te kutten denk ik zomaar.
In Nederland is in ieder geval een ronkend tekort aan werknemers, vooral aan de mensen die iets met computers kunnen (wat dat betreft is een cursus programmeren echt wel zinnig).
pi_208587019
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 21:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ook als ik weer naar de sportschool ga (wat ik vorig jaar 3 maanden lang heb volgehouden en toen was ik het echt spuugzat) zit ik volgend jaar nog rokend in mijn huurwoning te kutten ben ik bang ;(

Tenzij ik echt helemaal geen werk vind en op mijn spaargeld in moet gaan teren. Dan verkas ik ergens heen, allicht terug naar NL, en zal ik daar in mijn huurwoning rokend zitten te kutten denk ik zomaar.
Daar ben je toch echt zelf bij en debet aan.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_208587261
Naar een ander land gaan?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_208590461
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 21:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ook als ik weer naar de sportschool ga (wat ik vorig jaar 3 maanden lang heb volgehouden en toen was ik het echt spuugzat) zit ik volgend jaar nog rokend in mijn huurwoning te kutten ben ik bang ;(

Tenzij ik echt helemaal geen werk vind en op mijn spaargeld in moet gaan teren. Dan verkas ik ergens heen, allicht terug naar NL, en zal ik daar in mijn huurwoning rokend zitten te kutten denk ik zomaar.
Probleem is dat je geen (interne) doelen hebt. Waarom zou je iets niet of wel gaan doen als je het niet per se wil of er niets bij voelt?
pi_208590510
Ik zou verder ook niet bang zijn voor het AI gevaar als software ontwikkelaar, het is juist een bevoorrechte positie, wanneer er steeds meer werk geautomatiseerd gaat worden zal dit vermoedelijk juist door deze mensen gebeuren; maar dat is misschien offtopic.


Heb je al wat dingen bekeken/uitgezocht wat je interesse wekt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 13:40:02 #59
414785 sirdanilot
pi_208590902
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 12:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Probleem is dat je geen (interne) doelen hebt. Waarom zou je iets niet of wel gaan doen als je het niet per se wil of er niets bij voelt?
Waarom naar de sportschool als ik het niet leuk vind ? nou ja dat kan helpen met het vinden van een partner


Maar momenteel zoek ik eerst een baan en daarom ga ik nu niet naar de sportschool en doe ik niet aan dagen
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208594319
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waarom naar de sportschool als ik het niet leuk vind ? nou ja dat kan helpen met het vinden van een partner


Maar momenteel zoek ik eerst een baan en daarom ga ik nu niet naar de sportschool en doe ik niet aan dagen
Het ging niet alleen om sporten. Jij hebt geen enkel doel dat je wil bereiken volgens mij...
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:24:21 #61
414785 sirdanilot
pi_208595228
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:34 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Het ging niet alleen om sporten. Jij hebt geen enkel doel dat je wil bereiken volgens mij...
Ik heb wel een doel maar @CoolGuy gooit mijn topic dicht als ik dat hier vermeld.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 20:27:55 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208595278
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb wel een doel maar @:CoolGuy gooit mijn topic dicht als ik dat hier vermeld.
Dan moet je er ook niet naar hinten én mij om dit soort simpel gedoe gaan mentionen, want dan wil je aandacht, en die kun je krijgen, maar dan in de vorm van een slotje.

Daarnaast ga je dat doel niet bereiken als die onzin die je in al je topics roept allemaal waar is, dus blijkbaar is je doel vooral lamzakken en klagen.
Breitling - Instruments for Professionals
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:29:35 #63
414785 sirdanilot
pi_208595298
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan moet je er ook niet naar hinten én mij om dit soort simpel gedoe gaan mentionen, want dan wil je aandacht, en die kun je krijgen, maar dan in de vorm van een slotje.

Daarnaast ga je dat doel niet bereiken als die onzin die je in al je topics roept allemaal waar is, dus blijkbaar is je doel vooral lamzakken en klagen.
Nou ja op de korte termijn is mijn doel gewoon een baan vinden.

Vandaag had ik een sollicitatiegesprek maar die baan verdient bijna 20 duizend euro minder dan wat ik nu verdien. Het is wel een heel andere sector maar ik denk niet dat ik daarmee snel weer op mijn oude inkomensniveau ben eigenlijk dus daarmee kom ik ook niet echt dichter bij mijn doel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 20:33:15 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208595345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:29 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nou ja op de korte termijn is mijn doel gewoon een baan vinden.

Vandaag had ik een sollicitatiegesprek maar die baan verdient bijna 20 duizend euro minder dan wat ik nu verdien. Het is wel een heel andere sector maar ik denk niet dat ik daarmee snel weer op mijn oude inkomensniveau ben eigenlijk dus daarmee kom ik ook niet echt dichter bij mijn doel.
Dan is die werkloosheid blijkbaar nog niet saai genoeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_208595355
Je bent dus een stuk chagrijn dat nergens zin in heeft. Welke indruk denk je te geven bij een sollicitatiegesprek? Zoiets straal je dan waarschijnlijk ook uit.

Als je vooruit wil is een stap terug soms beter dan blijven hangen in wat je waarschijnlijk alleen maar chagrijniger maakt. Pak een minder betaald baantje en werk aan jezelf. Het liefst een baan met contact zodat je wat uit je isolement komt.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:35:15 #66
414785 sirdanilot
pi_208595374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan is die werkloosheid blijkbaar nog niet saai genoeg.
Ik vind maar weinig wat op mijn oude inkomensniveau zat.

Ik heb wel nog iets anders lopen, maardat verdient juist weer VEEL meer dan mijn oude baan (morgen is mijn laatste dag). Dusdanig veel meer dat ik mij wel afvraag of ik die baan wel aankan. De recruiter is enthousiast, maar die wil natuurlijk commissie vangen, dus die hemelt mij helemaal op maar ik weet nog helemaal niet of ik wel geschikt ben voor die baan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208595414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom naar de sportschool als ik het niet leuk vind ? nou ja dat kan helpen met het vinden van een partner
Hoe dan?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 20:38:32 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208595418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan is die werkloosheid blijkbaar nog niet saai genoeg.
Mijn coach-hart huilt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:38:42 #69
414785 sirdanilot
pi_208595421
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:34 schreef Ericr het volgende:
Je bent dus een stuk chagrijn dat nergens zin in heeft. Welke indruk denk je te geven bij een sollicitatiegesprek? Zoiets straal je dan waarschijnlijk ook uit.
Ik bereid altijd mijn sollicitaties voor zodat ik enthousiaster kan overkomen. Maar inderdaad krijg ik vaak te horen dat ik niet enthousiast genoeg ben bij het sollicitatiegesprek. Ik doe mijn best om te doen alsof, maar al geef je een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding he.

quote:
Als je vooruit wil is een stap terug soms beter dan blijven hangen in wat je waarschijnlijk alleen maar chagrijniger maakt. Pak een minder betaald baantje en werk aan jezelf. Het liefst een baan met contact zodat je wat uit je isolement komt.
Een minder betaalde baan is inderdaad beter dan geen baan. Zo ver was ik ook al. Ik werk wel liever thuis. Ik werk al sinds 2020 eigenlijk alleen maar thuis, mijn vorige baan (morgen is mijn laatste dag) was ik maximaal 1 dag per week op kantoor en soms zelfs minder.

Voor 2020 ging ik 5 dagen naar kantoor. Ik sliep daardoor weinig en ik was op dat kantoor ook chagrijnig en sprak alleen met mijn directe collega's. Mijn maat die daar ook werkte maakte allemaal praatjes met andere collega's maar ik ben minder sociaal.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:39:11 #70
414785 sirdanilot
pi_208595428
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:38 schreef Rene het volgende:

[..]
Mijn coach-hart huilt.
Ben jij serieus een coach?

Ik vraag mij altijd af wie er nou weer geld betaalt aan zo'n coach.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 20:41:56 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208595462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:39 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ben jij serieus een coach?

Ik vraag mij altijd af wie er nou weer geld betaalt aan zo'n coach.
Jup. Re-integratiecoach richting werk.
En de gemeenschap / gemeente betaalt hiervoor. Het zal je niet verbazen dat ik een kei ben in provocatief coachen overigens.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_208595469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik vind maar weinig wat op mijn oude inkomensniveau zat.

Ik heb wel nog iets anders lopen, maardat verdient juist weer VEEL meer dan mijn oude baan (morgen is mijn laatste dag). Dusdanig veel meer dat ik mij wel afvraag of ik die baan wel aankan. De recruiter is enthousiast, maar die wil natuurlijk commissie vangen, dus die hemelt mij helemaal op maar ik weet nog helemaal niet of ik wel geschikt ben voor die baan.
Waar is je lef? Grow some...

Natuurlijk wil die recruiter commissie maar hij verdient het meeste als je die baan binnen sleept en jij daarmee ook. Grijp die kans, ook al ben je nog niet binnen natuurlijk.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:44:42 #73
414785 sirdanilot
pi_208595497
quote:
80s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:41 schreef Rene het volgende:

[..]
Jup. Re-integratiecoach richting werk.
En de gemeenschap / gemeente betaalt hiervoor. Het zal je niet verbazen dat ik een kei ben in provocatief coachen overigens.
Gevangenen of langdurig zieken?

Nou ja als dit te veel privé is hoef je niet te antwoorden hoor. Ik dacht eerst aan zo'n ZZP' er coach die rijke mensen begeleidt.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 20:45:22 #74
414785 sirdanilot
pi_208595508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:42 schreef Ericr het volgende:

[..]
Waar is je lef? Grow some...

Natuurlijk wil die recruiter commissie maar hij verdient het meeste als je die baan binnen sleept en jij daarmee ook. Grijp die kans, ook al ben je nog niet binnen natuurlijk.
Ik zal mijn best doen hoor maar ik wacht nog op alle informatie betreffende de baan aangezien het geen openbare vacature betreft.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 21:14:20 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208595906
Maar, zie maar even wat je inkomen is zodra je werkloos bent. Heb je een vorm van WW? Zo ja, wat zijn de regels? Alles aannemen en dan aanvullingen krijgen op je inkomen wanneer het lager is. Dan kan je beter gaan wel vanuit een werksituatie aan het werk gaan. Werkt beter.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Gevangenen of langdurig zieken?

Nou ja als dit te veel privé is hoef je niet te antwoorden hoor. Ik dacht eerst aan zo'n ZZP' er coach die rijke mensen begeleidt.
Mensen in de uitkering :s) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 21:23:59 #76
414785 sirdanilot
pi_208596039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:14 schreef Rene het volgende:
Maar, zie maar even wat je inkomen is zodra je werkloos bent. Heb je een vorm van WW? Zo ja, wat zijn de regels? Alles aannemen en dan aanvullingen krijgen op je inkomen wanneer het lager is. Dan kan je beter gaan wel vanuit een werksituatie aan het werk gaan. Werkt beter.
[..]
Mensen in de uitkering :s) !
WW is 860 euro per maand hier dus dat gaat hem niet worden
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208596852
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:42 schreef Ericr het volgende:

[..]
Waar is je lef? Grow some...

Natuurlijk wil die recruiter commissie maar hij verdient het meeste als je die baan binnen sleept en jij daarmee ook. Grijp die kans, ook al ben je nog niet binnen natuurlijk.
Mwah je moet wel bedenken dat die recruiter weer weg is als jij eenmaal bent geplaatst. Als hij je te hoog inzet heb jij een probleem en heeft hij zijn geld al. Daarom beschouw ik een extreem hoog salaris over het algemeen als een red flag. Maar goed je kan inderdaad wel het gesprek aan gaan.
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 22:44:22 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208597209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
WW is 860 euro per maand hier dus dat gaat hem niet worden
Dus neem
Je de minder betaalde baan. Duh.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 01:23:13 #79
414785 sirdanilot
pi_208598039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:19 schreef Daboman het volgende:

[..]
Mwah je moet wel bedenken dat die recruiter weer weg is als jij eenmaal bent geplaatst. Als hij je te hoog inzet heb jij een probleem en heeft hij zijn geld al. Daarom beschouw ik een extreem hoog salaris over het algemeen als een red flag. Maar goed je kan inderdaad wel het gesprek aan gaan.
Nou ja stel het blijkt na de eerste maand toch geen match dan mag die werkgever mij ook gewoon ontslaan he.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208598060
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:06 schreef sirdanilot het volgende:
betaalde cursussen zijn vanaf 7 duizend euro
Hoe kom je daarbij? Bij LOI betaal je een paar 100 euro.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 09:12:15 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208599308
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 01:40 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij? Bij LOI betaal je een paar 100 euro.
Daar heb je in je werkende leven geen reet aan. Substantiële opleiding kost duiten, is wel goeie investering in jezelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208599499
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 01:40 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij? Bij LOI betaal je een paar 100 euro.
Ja voor een keyboardcursus voor beginners door Stef Meeder. Kun je aan het eind wel de vlooienmars spelen!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 17:53:27 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208604629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:12 schreef sirdanilot het volgende:

Vrijwilligerswerk misschien iets?
pi_208604748
Mitamientjes maakten mij gelukkig, zelfs toen ik een beneden gemiddeld leven leidde, maar dat moest koste wat het kost kapot worden gemaakt. Nu ben ik ook niet gelukkig meer en dat geeft me in zekere zin rust en vrede.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  vrijdag 31 maart 2023 @ 18:14:15 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208604828
Of je begint een weblog over iets leuks ofzo
pi_208605753
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 09:40 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ja voor een keyboardcursus voor beginners door Stef Meeder. Kun je aan het eind wel de vlooienmars spelen!
Nee hoor, voor een cursus Java programmeren betaal je 700 euro.
pi_208609024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 19:17 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nee hoor, voor een cursus Java programmeren betaal je 700 euro.
LOL Dan kun je beter die keyboardcursus doen denk ik.
  zaterdag 1 april 2023 @ 11:44:43 #88
40566 Ericr
Livewrong
pi_208613464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:19 schreef Daboman het volgende:

[..]
Mwah je moet wel bedenken dat die recruiter weer weg is als jij eenmaal bent geplaatst. Als hij je te hoog inzet heb jij een probleem en heeft hij zijn geld al. Daarom beschouw ik een extreem hoog salaris over het algemeen als een red flag. Maar goed je kan inderdaad wel het gesprek aan gaan.
In de praktijk valt dat meestal mee. Je moet natuurlijk niet voor een rol als directeur gaan als je niet eens ervaring hebt als manager. Of een heel technische rol zonder enige kennis. Uit je comfortzone stappen kan veel opleveren maar je moet wel durven.

Het alternatief is werkloos worden maar dat is hij toch al.
pi_208613987
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 11:44 schreef Ericr het volgende:

[..]
In de praktijk valt dat meestal mee. Je moet natuurlijk niet voor een rol als directeur gaan als je niet eens ervaring hebt als manager. Of een heel technische rol zonder enige kennis. Uit je comfortzone stappen kan veel opleveren maar je moet wel durven.

Het alternatief is werkloos worden maar dat is hij toch al.
Misschien heb je gelijk. Maar voor mij persoonlijk geldt dat de markt me heel hoog heeft zitten omdat ik veel gerenommeerde bedrijven op m'n CV heb, in allerlei functies, maar wel heel duidelijk 1 branche. Ik heb echter nooit een functie echt goed kunnen uitbouwen, altijd wel weer ergens een kink in de kabel, boventallig, of niet in het team passen. Ik heb ook wel eens een baan geaccepteerd waar niemand het langer dan 2 jaar vol hield. Uiteindelijk moest ik afhaken omdat burnout dreigde. Maar ik heb er inderdaad wel heel veel geleerd.

Misschien geldt dat voor hem niet. Ik heb niet de indruk dat hij heel druk aan het solliciteren is. Maar ik heb door instabiliteit een gigantisch netwerk opgebouwd, ik heb pak m beet 350 linkedin connecties, waarvan zeker de helft recruiter.
  zaterdag 1 april 2023 @ 12:49:51 #90
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208614351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:14 schreef Hexagon het volgende:
Of je begint een weblog over iets leuks ofzo
Ja, of begin een YouTube- of Twitch-kanaal. Lekker content maken de hele dag, dat houdt je wel van de straat.
pi_208614392
TS moet gewoon halve liters Klok Clock gaan klappen B:)B
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208616090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:06 schreef sirdanilot het volgende:
Deze week is de laatste dat ik officieel nog een baan heb, daarna is het klaar.

In tegenstelling tot wat sommigen op dit forum beweren zoek ik al langer naar werk. Sinds kort natuurlijk wat intensiever dan daarvoor. Helaas wil het niet meer erg vlotten, ik heb wel wat gesprekken staan nog maar ik heb nog altijd geen baanaanbod. Ook is wat ik vind vaak voor een veel lager loon dan mijn 'huidige' baan (officieel 'werk' ik er immers nog altijd).

Daadwerkelijk werken doe ik al maanden nauwelijks, want ik kreeg geen accounts meer toegewezen dus het was niet meer dan af en toe een mailtje en de afgelopen weken helemaal geen werk meer.

Ik zoek dus wel naar banen, volgende week ook een soort van carrierebegeleiding heb ik een afspraak mee. Maar dat vult mijn dag verder niet echt.

Een vriendin zei doe dan een cursus programmeren. Nou ja betaalde cursussen zijn vanaf 7 duizend euro dat vind ik nogal veel geld. Gratis online cursussen zijn er wel maar ik denk toch niet dat ik een baan kan krijgen met zo'n gratis cursusje want ik heb dan geen certificaat o.i.d. Bovendien verdient ook een junior developer niet eens modaal en dus minder dan mijn 'huidige' baan. Ik vind ook niet echt banen waarbij je al werkende kan worden opgeleid hierin. Iedereen zegt altijd van 'ja doe maar programmeren' maar zo'n zalige carriereoptie is dat ook niet meer, zeker met de opkomst van AI.

Dus ik heb nou vaak weinig te doen als ik alle belletjes en mailtjes e.d. voor mijn sollicitaties voor de dag gedaan heb.

Iemand ideeën wat ik nog meer zou kunnen doen als tijdsbesteding want ik ben het inmiddels een beetje beu dat mijn dagen nogal leeg zijn.
Op eens weet je het
En ga je games maken voor Android telefoons.

Zit me zelf daar nu ook aan het verdiepen.
Wie weet je hoef maar een goed hit hebben.
En als de game betaalbaar is of veel reclame.
Loop je zo binnen.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 1 april 2023 @ 16:35:30 #93
414785 sirdanilot
pi_208616359
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:00 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Op eens weet je het
En ga je games maken voor Android telefoons.

Zit me zelf daar nu ook aan het verdiepen.
Wie weet je hoef maar een goed hit hebben.
En als de game betaalbaar is of veel reclame.
Loop je zo binnen.
Het is wel een leuke hobby maar echt geld verdienen aan spelletjes is lastig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 1 april 2023 @ 16:42:51 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208616433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het is wel een leuke hobby maar echt geld verdienen aan spelletjes is lastig.
Maar waarom doe je het niet hobbymatig om je niet te vervelen?
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 1 april 2023 @ 16:44:59 #95
414785 sirdanilot
pi_208616465
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar waarom doe je het niet hobbymatig om je niet te vervelend?
Ik heb er nog niet aan gedacht. Goed idee

Ik stream wel ik speel nu een spelletje genaamd fall Guys . Maar niemand kijkt mijn stream behalve mijn maat
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 17:03:15 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208616739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
WW is 860 euro per maand hier dus dat gaat hem niet worden
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:44 schreef Rene het volgende:

[..]
Dus neem je de minder betaalde baan. Duh.
Tja. Of je wilt arm zijn en interen op je spaargeld en een gat op je CV creëren. Het is niet dat je verboden wordt verder te solliciteren of zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')