Zou zo maar kunnen dat het toch morgen is hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmmmm afwachten dan maar
Maar zie niemand er nog mee bezig nu, lijkt me toch dat een aantal dat wel zouden doen op dit moment
Werd wel uitgedeeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een grote emmer vol m&m's door Jeff, Kim en Isaac geloof ik.
[..]
Knap als ze dat ongezien opgevreten hebben
Maar wat was dan die witte zak die Ice verstopte?quote:
A okay, manager pitchen. Thx mede vriendquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stelling is geen pitch voor manager vriend.
Dat waren de spelletjes toen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wat was dan die witte zak die Ice verstopte?
Tussen het hout volgens mij, hij was toen bijna manager af
Joh hou op genoeg vreten daar, alleen niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie dat niet echt als een maaltijd, maar je zou er even op kunnen teren.
De spelletjesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wat was dan die witte zak die Ice verstopte?
Tussen het hout volgens mij, hij was toen bijna manager af
Ah okay....ik heb dat hele stuk gemist.quote:
Ik wist er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....ik heb dat hele stuk gemist.
quote:
Dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Was wellicht al verstopt voordat je begon met kijken
Gaat ie nou 3x hetzelfde evenement organiserenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Isaac wil een soort van vierdaagse organiseren. 24 uur lopen op de dag van de verjaardag van zijn dochter = 30 april
Goeie mogelijkheden voor een prachtig mooie route daar ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Isaac wil een soort van vierdaagse organiseren. 24 uur lopen op de dag van de verjaardag van zijn dochter = 30 april
Ik kan de route van de loodsloop en de nieuwjaarsloop aanbevelen. Leuke omgevingquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goeie mogelijkheden voor een prachtig mooie route daar ook
Even niet duidelijk wat de dochter van de huismeester daaraan heeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Gezien dat de emmer door Jeffrey en Kim in een plantenbak onder een struik werd begraven.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een grote emmer vol m&m's door Jeff, Kim en Isaac geloof ik.
[..]
Knap als ze dat ongezien opgevreten hebben
Dat gedeelte heb ik ook gezien. Niet gezien dat die emmer opgegraven is en door de groep opgegeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:35 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Gezien dat de emmer door Jeffrey en Kim in een plantenbak onder een struik werd begraven.
Is allemaal goed gekomen , mega oud nieuwsquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:35 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Gezien dat de emmer door Jeffrey en Kim in een plantenbak onder een struik werd begraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |