Werk ze Moes.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen, dan jou te MOETEN antwoorden. Ik ga zo werken![]()
Okayquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze zaten gewoon met de rest aan tafel
Weet ik ook niet,quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zie hem al een tijd op bed liggen maar weet niet of dat voor het eten ook al was.
Er is heus nog wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen gaan eten of ze moeten pas na 19:0o uur eten, want dan komen de boodschappen pas binnen
Zin in.quote:
Er is altijd wel iets. Ze zullen niet verhongerenquote:
Ligt er niet nog altijd 15 kilo m&m's begraven in de tuin?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets. Ze zullen niet verhongeren
Ik hoorde Isaac vanmiddag nog zeggen vanavond.quote:
Oww, dat is voor mij nieuwquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er niet nog altijd 15 kilo m&m's begraven in de tuin?
Nou een paar eieren is er nog wel toch? En zo niet is het ook wachten tot 7 uur ook geen dramaquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen gaan eten of ze moeten pas na 19:00 uur eten, want dan komen de boodschappen pas binnen
Zijn in November ooit ingegraven maar ik weet niet zeker of ze er nog liggen.quote:
Da's vreemd.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoorde Isaac vanmiddag nog zeggen vanavond.
Zijn bij nood altijd nog zakken met shake rommel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets. Ze zullen niet verhongeren
Huh?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er niet nog altijd 15 kilo m&m's begraven in de tuin?
Zijn op,lag later op het dak.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn in November ooit ingegraven maar ik weet niet zeker of ze er nog liggen.
Hij vroeg iets aan Ruppie, waar hij aangaf, dat hij dat zou kunnen gebruiken bij de stelling van vanavond. Maar er veranderen wel vaker afspraken daar.quote:
Zie dat niet echt als een maaltijd, maar je zou er even op kunnen teren.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn bij nood altijd nog zakken met shake rommel.
Hmmmmm afwachten dan maarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij vroeg iets aan Ruppie, waar hij aangaf, dat hij dat zou kunnen gebruiken bij de stelling van vanavond. Maar er veranderen wel vaker afspraken daar.
Stelling is geen pitch voor manager vriend.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij vroeg iets aan Ruppie, waar hij aangaf, dat hij dat zou kunnen gebruiken bij de stelling van vanavond. Maar er veranderen wel vaker afspraken daar.
Nee een grote emmer vol m&m's door Jeff, Kim en Isaac geloof ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh?
Is dat die witte zak die Ice ooit verstopte?
Knap als ze dat ongezien opgevreten hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |