Dat was het op voorhand toch al, dat zijn gewoon subtoppers waarbij je met name in de uitduels echt niet zomaar wint....quote:Op maandag 27 maart 2023 22:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zelfde resultaat tegen Gibraltar als Griekenland, het gaat nog een grote kluif worden tegen Ierland en Griekenland
Yesquote:Op maandag 27 maart 2023 22:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ben echt benieuwd naar de commentaren van de spelers en Koeman.
Vind dat van der Vaart nog rustig is, maar het was gewoon belachelijk slecht.
Zondag vertelde een verstandige user iets over zijn kerkbezoek en had het over vergiffenis.quote:
Mee eens, wordt een beetje lacherig over gedaan nu, maar het niveau van Oranje is echt zo ondermaats..quote:Op maandag 27 maart 2023 22:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
Koeman heeft met z'n 2de paar wissels de wedstrijd kapot gemaakt. Daarvoor vond ik ons aanvallend goed alleen pech met net niet goedvallende balletjesquote:Op maandag 27 maart 2023 22:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ja en ik vermoed dat het in september niet beter gaat worden.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, wordt een beetje lacherig over gedaan nu, maar het niveau van Oranje is echt zo ondermaats..
Je zult daar maar een Tsjechie tegenkomen, ik dank je de koekkoekquote:
als die een team bouwen rondom die Musiala dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 27 maart 2023 22:49 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die moffen hebben al 8 jaar geen knock-out wedstrijd meer gespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |