Zeep sticky?quote:Op maandag 27 maart 2023 00:16 schreef realnice11 het volgende:
Ik prefereer toch de douche omdat zeep vaak zo sticky is en onder douche kan je beter de zeep wegspoelen?
Da's weer slecht voor je huid.quote:Op maandag 27 maart 2023 05:40 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zeep sticky?
Soms spoel ik bewust niet alle zeep weg omdat het dan langer geurt.
Ik ben verhuisd naar Belgie en volgens mij komt het hier meer voor dan in Nederland.quote:Op maandag 27 maart 2023 04:33 schreef SootSprite het volgende:
Echt Hollands om niet elke dsg te douchen. 🤮
Terwijl het nochtans best eenvoudig is. Je stopt je hand erin, maakt de washand een beetje vochtig en voegt naar wens wat zeep toe. Daarna wrijf je de washand over de delen van het lichaam die je graag schoon wil maken. Regelmatig even uitspoelen en opnieuw vochtig maken (wederom met zeep indien gewenst).quote:Op maandag 27 maart 2023 14:43 schreef Selenophilia het volgende:
Wassen met washandje heb ik nooit begrepen.
Waar was jij mee?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:43 schreef Selenophilia het volgende:
Wassen met washandje heb ik nooit begrepen.
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Terwijl het nochtans best eenvoudig is. Je stopt je hand erin, maakt de washand een beetje vochtig en voegt naar wens wat zeep toe. Daarna wrijf je de washand over de delen van het lichaam die je graag schoon wil maken. Regelmatig even uitspoelen en opnieuw vochtig maken (wederom met zeep indien gewenst).
Nergens mee.quote:
En dan met alleen je handen en douchegel?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:03 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nergens mee.
Gewoon even fatsoenlijk douchen.
Nee wel met washand of andere benodigdheden. Alleen heet dat douchen en niet wassen voor een wasbakje.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan met alleen je handen en douchegel?
Oh, wel met een washandje, dus.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee wel met washand of andere benodigdheden. Alleen heet dat douchen en niet wassen voor een wasbakje.
Wassen is gewoon vies. Afgeraffeld een beetje beweren dat je hygiënisch bezig bent bahquote:Op maandag 27 maart 2023 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, wel met een washandje, dus.
Waarom is dat washandje dan ineens vies als je ermee wast aan een wastafel?
Je kan ‘t ook gewoon goed doen, je hoeft het niet af te raffelen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:12 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wassen is gewoon vies. Afgeraffeld een beetje beweren dat je hygiënisch bezig bent bah
Dit ja. Als je het wassen goed wil doen is het ook bijna douchen, dus wat een gedoe. Stap dan even de douche in. Enige motivatie voor wassen wat ik mij kan bedenken is afraffelen en jezelf voorliegen dat je hygiënisch bezig bent en/of besparen van kosten.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:18 schreef arvensis het volgende:
Ik snap niet waarom je wel de moeite neemt om je te “wassen” maar niet om even onder de douche te springen. Je hoeft niet persé je haar te wassen.
Ik heb me nooit “gewassen” aan de wasbak en m’n kinderen ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |