Ja ook dat was heerlijkquote:Op zondag 26 maart 2023 20:59 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Heb je er spontaan een fapje door gedaan ja?
Ik ben al behoorlijk druk met vogeltjesdans en boze_loopeend,quote:Op zondag 26 maart 2023 21:00 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja ook dat was heerlijk![]()
Waar kan ik meesteres Rodgrod boeken?
Mag mijn vriendin wel meekijken?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:03 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik ben al behoorlijk druk met vogeltjesdans en boze_loopeend,
stuur me anders maar een dm met foto's, dan bepaal ik of ik tijd voor je hebt.
Heb is zonder T. Nu boeken we je zeker niet meerquote:Op zondag 26 maart 2023 21:03 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zolang zich er maar niet mee gaat bemoeien, of in paniek schiet als we van bondage naar sm movenquote:Op zondag 26 maart 2023 21:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Mag mijn vriendin wel meekijken?
Die kuteend is wel goed stil de laatste tijd. Doe je goed.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:03 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen die zal niet onder de indruk zijn van de verrichtingen van een 20 jarige studentequote:Op zondag 26 maart 2023 22:02 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zolang zich er maar niet mee gaat bemoeien, of in paniek schiet als we van bondage naar sm moven
Was er in ieder geval nog iets geboeid in deze post. Want boeiend is dit verzonnen verhaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Rodgrod het volgende:
Politie erbij en hij is geboeid afgevoerd.
Ach, zoals ik altijd zeg, iedereen moet een hobby hebben.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er in ieder geval nog iets geboeid in deze post. Want boeiend is dit verzonnen verhaal niet.
Jij bent waarschijnlijk gewoon niet zo geīnteresseerd in dit onderwerp. Maakt niet uit, je kan zelf topics openen over onderwerpen die jou liggen.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er in ieder geval nog iets geboeid in deze post. Want boeiend is dit verzonnen verhaal niet.
Haha je zei liggen.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:58 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk gewoon niet zo geīnteresseerd in dit onderwerp. Maakt niet uit, je kan zelf topics openen over onderwerpen die jou liggen.
Best triest als dit het allergeilste is dat je kan bedenken.quote:Op maandag 27 maart 2023 05:49 schreef einzeinz het volgende:
TS is man en beschrijft zijn allergeilste verhaal.
Inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2023 07:52 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Best triest als dit het allergeilste is dat je kan bedenken.
Die topics worden hier niet gewaardeerdquote:Op zondag 26 maart 2023 22:58 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk gewoon niet zo geīnteresseerd in dit onderwerp. Maakt niet uit, je kan zelf topics openen over onderwerpen die jou liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |