Dan moet je wel duidelijke afspraken hebben want al de rest die overblijft zou in dat geval op Babs moeten stemmen. Terwijl als je alleen al kijkt naar Janet dan durf ik dat te betwijfelen. Dan naait ze namelijk haar loodsdochter Wendy een oor aan.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
andere kant gaat op bep , eunice weet ik niet op wie die stemt kan dus makkelijk gelijke stand worden
JW Erik en Esther doen in ieder geval meequote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je wel duidelijke afspraken hebben want al de rest die overblijft zou in dat geval op Babs moeten stemmen. Terwijl als je alleen al kijkt naar Janet dan durf ik dat te betwijfelen. Dan naait ze namelijk haar loodsdochter Wendy een oor aan.
Ook al is het nipt je komt gewoonweg tekort en daarmee komt het nogal laconiek overquote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW Erik en Esther doen in ieder geval mee
janet doet ook meequote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW Erik en Esther doen in ieder geval mee
Als jonge god kom je daarmee weg.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Erik zit weer als een peuter in zijn ogen te wrijven
Vind dat zo’n apart gezicht
Dat heeft ze 3 weken geleden gezegdquote:
Schijnt een onderzoek te zijn naar dit soort dingenquote:
we gaan het zien , hopelijk morgenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft ze 3 weken geleden gezegd
Ik denk dat dat wel veranderd is
Ik denk volgende weekquote:
O, viel mij niet opquote:Op zondag 26 maart 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
@:Spapaars
Mirthe heeft haar roze lipleeslegging weer aan
quote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij geen cap van mirthe’s ontsnapte borst
@:Engine is er naar op zoek
@Flow3r heeft het gezien, dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk bijna ontsnaptquote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog een week wachten is het al aprilquote:Op zondag 26 maart 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk volgende week
Morgen zou ook kunnen dan meteen een kamerwissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |