quote:Op zondag 26 maart 2023 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Rijden ze precies hetzelfde parkoers? Dan kan niemand bij Lotte blijven op de kemmel
Een "wedstrijd" danquote:Op zondag 26 maart 2023 16:25 schreef Idisrom het volgende:
Het voordeel van een cross met Wout (zonder Mathieu) is, dat je dan een uur naar een wedstrijd kijkt.
Gent-Wevelgem en E3 in de pocket neemt ook wel wat van de druk weg.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef Felagund het volgende:
Wout doet hier wel een jasje uit, ik denk niet dat Pogacar en Van der Poel dit erg vinden.
Ach, dat gebeurde vrijdag ook niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien een gekke mening, maar ik vind dat de sterkste gewoon moet winnen.
Mathieu deed dat toch vorig jaar ook op de woensdag voor Vlaanderen? Het is nog een week..quote:Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Wout E3 niet had gewonnen zie ik hem dit wel opeisen maar nu zal het wel gunnen worden lijkt me
Mwah, Mbappe denkt daar anders over.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurde vrijdag ook niet.
Ja maar die doet niet mee.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien een gekke mening, maar ik vind dat de sterkste gewoon moet winnen.
De sterkste in de sprint won wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurde vrijdag ook niet.
Jij wil zeggen dat Brugge de Panne geen klassieker genoemd mag worden?quote:Op zondag 26 maart 2023 16:30 schreef franklop het volgende:
Jasper is klaar om een klassieker te winnen
Tom Boonen zat er naastquote:Op zondag 26 maart 2023 16:30 schreef franklop het volgende:
Jasper is klaar om een klassieker te winnen
Tot nu toe wel een goed voorjaar.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Alpecin
Daar gaat ook wel gepraat worden
Ander klein detail is dat Laporte normaal ook voor Van Aert werkt.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klein detail is dat het telkens Van Aert is die Laporte meeneemt en niet andersom.
En in Parijs-Nice heeft Laporte ook al een beurt gehad.
Eergisteren kwam het toevallig wat minder aan de orde dat Mathieu en Pogi de sterksten in koers waren.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl en Jose gaan de komende kilometers nog een keer of 10 benadrukken dat Wout wel echt de sterkste is.
Oké, dat weerlegt mijn post wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ander klein detail is dat Laporte normaal ook voor Van Aert werkt.
Renardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |