Wordt genieten als Laporte straks wint.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Karl gaat straks echt zo ziedend worden
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout gaat gewoon in zijn eentje verder, schreeuwend tegen de auto dat die niets moet.
En zijn er nog zuur overquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 26 maart 2023 16:09 schreef H.Vviv het volgende:
Kooij absolute topper gaat dat worden in het klassieke werk
Cyclisme a deux vitesses.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:08 schreef Pistolero het volgende:
Kooij gaat dat sprintje straks ook nog even regelen voor een 1-2-3
Maar ja, kan dit ook als die andere 2 er wel zijn?quote:Op zondag 26 maart 2023 16:08 schreef wimderon het volgende:
Spijtig voor Van Aert dat de Kemmel niet in de Ronde zit, dat lijkt echt zijn berg.
Ze vertrekken vanuit Brugge terug. Een passage zou wel kunnen als ze meteen naar ieper rijden. Alleen zouden ze in het begin van de wedstrijd kunnen insteken.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, kan dit ook als die andere 2 er wel zijn?
Merlier doet het wel na 3 keer Kemmel. Tim lijkt me de morele winnaar.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Merlier denkt wat Fabio kan, kan ik ook.
Bang voor de donderspeech van Pat.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
De Pat-brigade die alleen maar alibi-aanvallen doet
Allemaal sparen voor eventueel plek 3, de 1e 2 halen ze toch niet meer bij..quote:Op zondag 26 maart 2023 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Wonderlijk weer dat iedereen belang heeft te rijden en de meesten niets doen
Hij moet just niks!quote:Op zondag 26 maart 2023 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze WVA afmaken in de Vlaaamse media als hij Laporte laat winnen?
Ze moeten niks.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met 20 man ronddraaien kom je een heel eind. Alles voor de puntjesquote:Op zondag 26 maart 2023 16:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Allemaal sparen voor eventueel plek 3, de 1e 2 halen ze toch niet meer bij..
Nee dan is Wout een grote meneer, maar gaat het volk in de commentsectie van HLN roepen dat WOUT naar een Vlaamsche ploeg moet.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klopt, maar knechten zijn er niet echt meer en renners die zelf nog kans denken te maken op een mooie ereplaats, gaan vast niet voluit doorrijden.. terwijl ze dat vooraan wel doen. Bij 2 verschillende ploegen vooraan had het misschien nog gekundquote:Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met 20 man ronddraaien kom je een heel eind. Alles voor de puntjes
Vorig jaar was het in de E3? toch hetzelfde? Toen mocht Wout winnen. Lijkt me niet meer dan normaal dat nu de beurt van Laporte is toch? Het is GW. Geen RVV hè.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
En toen had Wout E3 ook nog niet gewonnen, GW heeft hij toch alquote:Op zondag 26 maart 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in de E3? toch hetzelfde? Toen mocht Wout winnen. Lijkt me niet meer dan normaal dat nu de beurt van Laporte is toch? Het is GW. Geen RVV hè.
Rijden ze precies hetzelfde parkoers? Dan kan niemand bij Lotte blijven op de kemmelquote:Op zondag 26 maart 2023 16:23 schreef wimderon het volgende:
De vrouwenkoers is live, misschien wordt dat spannender!
Of het wordt een nieuwe Kopecky-show.
Allebei een monument, wat is je punt?quote:Op zondag 26 maart 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in de E3? toch hetzelfde? Toen mocht Wout winnen. Lijkt me niet meer dan normaal dat nu de beurt van Laporte is toch? Het is GW. Geen RVV hè.
Klein detail is dat het telkens Van Aert is die Laporte meeneemt en niet andersom.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zij rijden twee keer over de Kemmelquote:Op zondag 26 maart 2023 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Rijden ze precies hetzelfde parkoers? Dan kan niemand bij Lotte blijven op de kemmel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |