abonnement Unibet Coolblue
pi_208543676
Ik heb binnenkort een verdediging op de universiteit die ik bij kan wonen.s avonds is er ook een receptie en feest.

Kan ik de hele dag hetzelfde aan of moet ik mij omkleden in de middag?

Casual of chic?
  User die het meest klaagt 2022 zondag 26 maart 2023 @ 14:57:31 #2
414785 sirdanilot
pi_208543747
Als je geen speciale functie hebt zoals paranimf volstaat gewoon business casual. Bijvoorbeeld wel een jasje maar das hoeft niet.

Toen mijn broer promoveerde was ik paranimf en moest ik een volledig rokkostuum aan
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208543786
Jasje maar niet per se dasje inderdaad.

Als het even kan wel een pantalon die bij het jasje hoort maar daar stappen tegenwoordig veel mensen al vanaf, zou dat zelf alleen niet doen.

Als je een spijkerbroek aantrekt onder dat jasje ben je af.
-nee-
pi_208544674
Bij de diploma-uitreiking op het HBO was ik alleen gegaan in m'n normale kleding zoals ik altijd naar colleges ging.
Kom je daar aan zie je allemaal van die gasten in een compleet pak en met ouders erbij echt wtf wist niet wat ik meemaakte _O-
Waarom zou je dan ineens een heel net pak aan moeten doen ik heb zoiets niet eens man. Doe gewoon normaal :')
Was ook meteen pleite toen ik dat diploma had, ik voelde me niet ook niet thuis tussen dat hautaine volk.
pi_208548764
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 14:57 schreef sirdanilot het volgende:
Als je geen speciale functie hebt zoals paranimf volstaat gewoon business casual. Bijvoorbeeld wel een jasje maar das hoeft niet.

Toen mijn broer promoveerde was ik paranimf en moest ik een volledig rokkostuum aan
Heeft je broer een studieschuld
  User die het meest klaagt 2022 zondag 26 maart 2023 @ 22:12:49 #6
414785 sirdanilot
pi_208549490
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 20:55 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Heeft je broer een studieschuld
Praten we niet over
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208550052
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:58 schreef Centenbak het volgende:
Bij de diploma-uitreiking op het HBO was ik alleen gegaan in m'n normale kleding zoals ik altijd naar colleges ging.
Kom je daar aan zie je allemaal van die gasten in een compleet pak en met ouders erbij echt wtf wist niet wat ik meemaakte _O-
Waarom zou je dan ineens een heel net pak aan moeten doen ik heb zoiets niet eens man. Doe gewoon normaal :')
Was ook meteen pleite toen ik dat diploma had, ik voelde me niet ook niet thuis tussen dat hautaine volk.
Dit hahaha. Ook precies mijn ervaring. Dingetje ophalen en gelijk weer weg. Toneelstukje. Gewoon lekker aan doen wat je wil.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')