Drama met bestel momenten vergeten enlege ontbijtbuffetten. Maar ze zal wel gered worden door de febo met veel verdien opdrachtquote:
Maakt me niet uit laat haar er maar in. Lekker ergerenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Drama met bestel momenten vergeten enlege ontbijtbuffetten. Maar ze zal wel gered worden door de febo met veel verdien opdracht
Nou dat fabeltje gaat bij mij niet meer op Vanmorgen stond ze onder de douche met het water op haar hoofd. In de douche ernaast was Mirthe met haar aan het praten en ze hoorde alles prima,quote:
Kan iedereen lezen dat ze alle kokers tot nu toe de keuken uit flikkert.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Esther wil morgen iets ophangen bij het aanmelden.
Ze laat het Rupi lezen
Jesus Dot dat was cynischquote:Op zondag 26 maart 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat fabeltje gaat bij mij niet meer op Vanmorgen stond ze onder de douche met het water op haar hoofd. In de douche ernaast was Mirthe met haar aan het praten en ze hoorde alles prima,
Nou ja praten, ze hadden een woordenwisseling.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat fabeltje gaat bij mij niet meer op Vanmorgen stond ze onder de douche met het water op haar hoofd. In de douche ernaast was Mirthe met haar aan het praten en ze hoorde alles prima,
Dat weet ik, maar ik wist niet of je dat vanmorgen mee gekregen hebtquote:
Selectief doofquote:Op zondag 26 maart 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin ging het nog wel rustig en toen verstond ze Mirthe ook primaquote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja praten, ze hadden een woordenwisseling.
En ze praat best raar met harde uitschieters.
De pittige chili is zo vast al heet genoegquote:
Deze strategie kan 2 kanten op.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan iedereen lezen dat ze alle kokers tot nu toe de keuken uit flikkert.
Ik krijg alles meequote:Op zondag 26 maart 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wist niet of je dat vanmorgen mee gekregen hebt
Dit is een mooi voorbeeld, ze zal iets anders zeggen met haar stemverheffing, maar het klinkt echt als ....quote:Op zondag 26 maart 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin ging het nog wel rustig en toen verstond ze Mirthe ook prima
Het verbaasde mij ze was et haar haren aan het spoelen onder de douche
Nee tochquote:
Ik kijk nergens meer van op inmiddelsquote:
En Wendyquote:
Luister maar goedquote:Op zondag 26 maart 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
Er wordt flink gekaand en hoor nog geen klachten
quote:Op zondag 26 maart 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
Mijn hemel daar gaat het schaaltje met mayo rond
Hoewel in dit geval had ik mss een emmer er over gegooid
Ik hoop dat het voor de sla isquote:Op zondag 26 maart 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
Mijn hemel daar gaat het schaaltje met mayo rond
Hoewel in dit geval had ik mss een emmer er over gegooid
Klopt.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Maken ze het nu minder pittig door er mayonaise in te doen?
O ja dat zal het zijn. Vond het al zo raar dat er een klodder mayo op het bord gingquote:
Bep gooit ook weer een klodder of de chiliquote:Op zondag 26 maart 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zal het zijn. Vond het al zo raar dat er een klodder mayo op het bord ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |