Ja dat is waar dat van die Jacuzzi heb ik haar ook horen zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja dat snapt niemand ook omdat het een huurhuis is en Jacuzi in de tuin zegt ze. Misschien betaald van de levensverzekering van haar man. Ik vind het ook vaag maar dit is wat ze zelf verteld.
Ze had het er vanmiddag nog over met Rupiquote:Op zondag 26 maart 2023 16:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat was het plan toch , maar ja we kennen esther
morgen ,op 5 april dan de verkiezingquote:Op zondag 26 maart 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze zich nu morgen melden bij Rupi wie manager wil worden in april of volgende week maandag?
Ja mooi hequote:Op zondag 26 maart 2023 16:41 schreef Frummelie het volgende:
Esther wordt hoe langer hoe sjagerijniger van alle opmerkingen en aanmerkingen...
Nice...
Totaal geen problemen met Ruppie. Hij heeft het als manager trouwens meer dan uitstekend gedaan.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Rupie af en toe echt een draakie maar heerlijk hoe hij Esther op haar plek zet.
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is typisch Esther. Ze houd altijd rekening met anderen. Aldus Esther.
Ik ben ook gek op Rupie maar het is af en toe wel een draak maar daarom vind ik hem juist zo leuk.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Totaal geen problemen met Ruppie. Hij heeft het als manager trouwens meer dan uitstekend gedaan.
Waarop Rupi zei "behalve met mij ivm budget en alleen als het jou uitkomt"quote:Op zondag 26 maart 2023 16:42 schreef pingu66 het volgende:
Das typisch ons Esther rekening houden met iedereen zegt Esther over zichzelf.
Weet ze ook eens hoe dat voelt, loederkokquote:Op zondag 26 maart 2023 16:41 schreef Frummelie het volgende:
Esther wordt hoe langer hoe sjagerijniger van alle opmerkingen en aanmerkingen...
Nice...
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarop Rupi zei "behalve met mij ivm budget en alleen als het jou uitkomt"
Ik erger me kapot aan die jas en haar werkwijze...quote:Op zondag 26 maart 2023 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Je kunt we zien dat ons Esther echt goed kan koken voor grote groepen en ook zo efficie6 met je jas aan en tien keer omdraaien om uienschillen weg te gooien terwijl je ook een afvalbakje naast je kunt zetten.
Wat onaardig! Ik hoop dat het heerlijk is en men allemaal extra opschept ...quote:Op zondag 26 maart 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop zo dat die chili niet te eten is en dat iedereen het laat staan... behalve Erik en JW moet verplicht z'n bordje leeg eten natuurlijk.
Keep on dreaming Frum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Joh...quote:Op zondag 26 maart 2023 16:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die jas en haar werkwijze...
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat onaardig! Ik hoop dat het heerlijk is en men allemaal extra opschept ...Jaaaaa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Uiteraard..quote:Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Joh...(ik ook hoor en toch blijf ik kijken)
en blokjes tomaten afmetenquote:
Ze maakt twee soorten pikant en niet pikant en er was geen geld meer(daarom beter 1 soort maken)quote:Op zondag 26 maart 2023 16:59 schreef danaqui het volgende:
Lekker veel paprika ook om er in te doen, wel 1 hele
Ook gewoon niet luisteren maar laat haar maar dr eigen gang gaan dadelijk is het weer huilenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef cinsan het volgende:
ze ging bij iedereen vragen of ze de chili pittig of niet pittig wilden , vond rupert geen goed idee
Erik komt dat gepiep verhelpen omdat ie het hoorde terwijl ie helemaal bij het biljart stondquote:Op zondag 26 maart 2023 17:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze maakt twee soorten pikant en niet pikant en er was geen geld meer(daarom beter 1 soort maken)
Overigens staat er iets te piepen in die keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |