Als je veel geld hebt op een spaar rekening krijg je geen bijstand. Wel WW ( als je daar recht op hebt dan kijken ze niet naar je spaarrekening)quote:
En ze zei dat haar hele huis verbouwd was en er hele durequote:Op zondag 26 maart 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
Isaac weer politiek correct tegen Esther met haar onzi manager plan. Bijna heel Nederland kan dd boodschappen niet meer betalen en haar zal dat wel ff lukken. Terwijl ze in het buitenleven nauwelijks rond kan komen va haar uitkering en zijn met baan ( staat in een interview in de krant met haar zoon)
40quote:Op zondag 26 maart 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
Echt Zoé doe eens normaal tegen een man van 50 met kinderen en vriendin .
Tja dat snapt niemand ook omdat het een huurhuis is en Jacuzi in de tuin zegt ze. Misschien betaald van de levensverzekering van haar man. Ik vind het ook vaag maar dit is wat ze zelf verteld.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:25 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
En ze zei dat haar hele huis verbouwd was en er hele duren keukenapparatuur instaat hoe kan dat dan?
Jacuzzi vreet stroomquote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja dat snapt niemand ook omdat het een huurhuis is en Jacuzi in de tuin zegt ze. Misschien betaald van de levensverzekering van haar man. Ik vind het ook vaag maar dit is wat ze zelf verteld.
Het is triest ben ik met je eensquote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Typ foutje maar dan nog ,wat denkt ze dat Isaac haar aantrekkelijk vindt ofzo?
Hout gestookte net zoals in de loodsquote:Op zondag 26 maart 2023 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jacuzzi vreet stroom
Dus ben benieuwd hoe ze dat dan betaald
Hij heeft zelf ontslag genomen, dus geen WW. Heeft dus spaargeld en een huurder in zijn koophuis zitten, die gaat het lastig krijgen als hij dacht dat hij lekker op z'n gemak, terwijl hij bijstand vangt kan gaan zoeken naar een specifieke baan. Dingen waar hij vooraf dus niet over nagedacht heeft en dat is mijn punt. Die instelling.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt op een spaar rekening krijg je geen bijstand. Wel WW ( als je daar recht op hebt dan kijken ze niet naar je spaarrekening)
Wat doet een man van +/- 40-50 met vrouw en kinderen in dit programma!??quote:Op zondag 26 maart 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
Echt Zoé doe eens normaal tegen een man van 50 met kinderen en vriendin .
Hij heeft mazzel want als hij maandag solliciteert kan hij waarschijnlijk dinsdag aan het werkquote:Op zondag 26 maart 2023 15:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ontslag genomen, dus geen WW. Heeft dus spaargeld en een huurder in zijn koophuis zitten, die gaat het lastig krijgen als hij dacht dat hij lekker op z'n gemak, terwijl hij bijstand vangt kan gaat zoeken naar een specifieke baan. Dingen waar hij vooraf dus niet over nagedacht heeft en dat is mijn punt. Die instelling.
Zoek maar ff Anatasia op van DGK over een WW uitkering na de soap.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ontslag genomen, dus geen WW. Heeft dus spaargeld en een huurder in zijn koophuis zitten, die gaat het lastig krijgen als hij dacht dat hij lekker op z'n gemak, terwijl hij bijstand vangt kan gaat zoeken naar een specifieke baan. Dingen waar hij vooraf dus niet over nagedacht heeft en dat is mijn punt. Die instelling.
Je moet zeker een uitkering aanvragen om je te kunnen voorzien van lasten. Daarna kun je idd nog op zoek gaan naar een baan.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je een maand ofzo niet kan starten? Die maand moet je wel overbruggen qua huur etc.
Gaan voor de hoofdprijs en dat is niet Zoë in dit gevalquote:Op zondag 26 maart 2023 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doet een man van +/- 40-50 met vrouw en kinderen in dit programma!??
Stel dat het hem Luktquote:Op zondag 26 maart 2023 15:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoek maar ff Anatasia op van DGK over een WW uitkering na de soap.
Is Wendy proefkonijn of heeft ze ergens last van ?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
Mirthe tegen wendy
Dan moet je diep in en uitademen
Vervolgens mirthe die diep in en uit ademt
Proefkonijnquote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Wendy proefkonijn of heeft ze ergens last van ?
Contract dat zij had is niet hetzelfde als het contract dan Bern heeft. Zij ontving kennelijk een vergoeding voor haar deelname en dat kan dan inderdaad als arbeidsovereenkomst gezien worden. Bern heeft meerdere keren gezegd dat hij niet voor een vergoeding heeft gekozen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Ik lees net dat een gymdocent gemiddeld 3.500 bruto per maand verdient. Dus dat valt mee. 70% daarvan is meer dan Jan Modaalquote:Op zondag 26 maart 2023 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel dat het hem Lukt
70% van je laatst verdiende loon
Dat zal geen vetpot zijn
Niet eens genoeg voor je huur
quote:Op zondag 26 maart 2023 15:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Contract dat zij had is niet hetzelfde als het contract dan Bern heeft. Zij ontving kennelijk een vergoeding voor haar deelname en dat kan dan inderdaad als arbeidsovereenkomst gezien worden. Bern heeft meerdere keren gezegd dat hij niet voor een vergoeding heeft gekozen.Ze krijgen hun vaste lasten vergoed .. tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Ja maar daar heeft hij zelf ontslag genomen, dan heb je nooit recht op WW.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees net dat een gymdocent gemiddeld 3.500 bruto per maand verdient. Dus dat valt mee. 70% daarvan is meer dan Jan Modaal
Laatst verdiende is dus EJVJLquote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik lees net dat een gymdocent gemiddeld 3.500 bruto per maand verdient. Dus dat valt mee. 70% daarvan is meer dan Jan Modaal
blijkbaar kom je daarvoor kiezen bern heeft afgezien van vergoedingquote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen hun vaste lasten vergoed .. toch
quote:Op zondag 26 maart 2023 15:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Contract dat zij had is niet hetzelfde als het contract dan Bern heeft. Zij ontving kennelijk een vergoeding voor haar deelname en dat kan dan inderdaad als arbeidsovereenkomst gezien worden. Bern heeft meerdere keren gezegd dat hij niet voor een vergoeding heeft gekozen.Dan moet ie met Sasha gaan samenwonen🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei @Deisyy vanmorgen ookquote:Op zondag 26 maart 2023 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
De klok van videoland, loopt nog niet gelijk met de huidige tijd.
Elke deelnemer heeft dat anders geregeld blijkbaar. Sommigen krijgen ook meer dan anderen (Janet en Esther, maar ook GJ en Jasper hadden hier een hele tijd terug een gesprek over).quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen hun vaste lasten vergoed .. toch
Ik dacht dat ik een uur achter liep met de streamsquote:
Ja dat weet ikquote:Op zondag 26 maart 2023 15:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elke deelnemer heeft dat anders geregeld blijkbaar. Sommigen krijgen ook meer dan anderen (Janet en Esther, maar ook GJ en Jasper hadden hier een hele tijd terug een gesprek over).
Bij Videoland vinden ze het vast moeilijkquote:Op zondag 26 maart 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een uur achter liep met de streams
Het was de andere modquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
De klok op videoland loopt nog een uur achter
Yup. In het begin hadden ze het ook over gehad terwijl ze in de kamer wachtten op een opdacht. Er werd letterlijk gezegd dat sommigen wel gewoon geld verdienen door daar gewoon te zitten. En daar reageerden sommigen dan weer heel verbaasd op want die kregen helemaal niks.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Dat heeft te maken met hoe lang ze er zitten zonder zelf te vertrekken
Hoe het precies zit is niet echt duidelijk
Ik dacht een vaste lasten vergoeding en een soort loon
Een aantal hebben dan afgezien van het loon
Jeff heeft ook al eens gezegd dat hij voor de volledige pot gaatquote:Op zondag 26 maart 2023 15:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup. In het begin hadden ze het ook over gehad terwijl ze in de kamer wachtten op een opdacht. Er werd letterlijk gezegd dat sommigen wel gewoon geld verdienen door daar gewoon te zitten. En daar reageerden sommigen dan weer heel verbaasd op want die kregen helemaal niks.
Net als die andere mod, @D.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah
Deisyy of Dot
Allebei met een D
Ik neem aan dat het haar eigen dekbed isquote:Op zondag 26 maart 2023 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als die andere mod, @:D.
Ik vind het viezig dat ze onder een dekbed zonder hoes liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |