Ik snap die Mirthe echt niet, vanmorgen hoorde ik hele verhalen dat ze eruit was en echt een man wilde..... ik kan het verkeerd begrepen hebben, maar kreeg de indruk dat ze met Kenzy alleen als vriendinnen verder wilde gaan, geen relatie.... en nu staat ze haar weer te zoenen.....quote:
hij gaat ook voor werk zoeken , goed luisterenquote:Op zondag 26 maart 2023 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij moet zich kapot schamen .
Dan ga je maar tijdelijk werk doen totdat er een docentenbaan zich aandient, invalpoel docenten, postbode, aan de lopende band of wat dan ook'
Maar als jonge gezonde vent een bijstandsuitkering aanvragen, bah
Hij magb net als ieder ander een ww uitkering aanvragen for the time beingquote:Op zondag 26 maart 2023 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ga je maar tijdelijk werk doen totdat er een docentenbaan zich aandient, invalpoel docenten, postbode, aan de lopende band of wat dan ook'
Ze moet in de spiegel kijken, dan ziet ze wat ze moet veranderenquote:Op zondag 26 maart 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Esther wil de hele boel veranderen
Maar als we het dreigement van Jeff gisterenavond mogen geloven komt hij nergens meer aan de bak.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij gaat ook voor werk zoeken , goed luisteren
och ja god kan alles toch denkt hijquote:Op zondag 26 maart 2023 15:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar als we het dreigement van Jeff gisterenavond mogen geloven komt hij nergens meer aan de bak.
Bernieboi wil eigenlijk iets in de tv wereldquote:Op zondag 26 maart 2023 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij compleet bij aan. Er is op dit moment genoeg werk te vinden en te krijgen.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 maart 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij gaat ook voor werk zoeken , goed luisteren
Ja hij gaat werk zoeken als gymdocent, en als dat niet lukt zou hij niet weten wat hij gaat doen. Hij bevestigt als Sasha dat vraagt dat hij daar nog niet over nagedacht heeft. Dus dan denkt ie dat meteen een uitkering gaat aanvragen als hij er uit komt. Sasha noemt een sportschool op als tijdelijke optie. Dat zou kunnen zegt hij maar dan komt ie met heel specifieke functies die hij liever wil, als teamleider op een school bijvoorbeeld en daarna doorstromen als directeur.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij magb net als ieder ander een ww uitkering aanvragen for the time being
En zeker als docentquote:Op zondag 26 maart 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij compleet bij aan. Er is op dit moment genoeg werk te vinden en te krijgen.
Ik denk dat voor iedereen die eruit komt en geen baan meer hebben de eerste stap is om een uitkering aan te vragen. Heb je een dag later werk is dat mooi meegenomen zoniet dan is iig die aanvraag weg.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja hij gaat werk zoeken als gymdocent, en als dat niet lukt zou hij niet weten wat hij gaat doen. Hij bevestigt als Sasha dat vraagt dat hij daar nog niet over nagedacht heeft. Dus dan denkt ie dat meteen een uitkering gaat aanvragen als hij er uit komt. Sasha noemt een sportschool op als tijdelijke optie. Dat zou kunnen zegt hij maar dan komt ie met heel specifieke functies die hij liever wil, als teamleider op een school bijvoorbeeld en daarna doorstromen als directeur.Maar hij noemt niks als tijdelijk horeca baantje of iets dergelijks in plaats van de bijstand tot hij een functie heeft gevonden die hij wil. En dat is waar ik het met Verida eens ben, er is werk zat, dan maar onder 'niveau'.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja hij gaat werk zoeken als gymdocent, en als dat niet lukt zou hij niet weten wat hij gaat doen. Hij bevestigt als Sasha dat vraagt dat hij daar nog niet over nagedacht heeft. Dus dan denkt ie dat meteen een uitkering gaat aanvragen als hij er uit komt. Sasha noemt een sportschool op als tijdelijke optie. Dat zou kunnen zegt hij maar dan komt ie met heel specifieke functies die hij liever wil, als teamleider op een school bijvoorbeeld en daarna doorstromen als directeur.
Maar hij noemt niks als tijdelijk horeca baantje of iets dergelijks in plaats van de bijstand tot hij een functie heeft gevonden die hij wil. En dat is waar ik het met Verida eens ben, er is werk zat, dan maar onder 'niveau'.
Maar als je een maand ofzo niet kan starten? Die maand moet je wel overbruggen qua huur etc.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij compleet bij aan. Er is op dit moment genoeg werk te vinden en te krijgen.
WW krijg je ook niet de volgende dag gestort dat duurt ook wekenquote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je een maand ofzo niet kan starten? Die maand moet je wel overbruggen qua huur etc.
Ik denk dat voor iedereen die eruit komt en geen baan meer hebben de eerste stap is om een uitkering aan te vragen. Heb je een dag later werk is dat mooi meegenomen zoniet dan is iig die aanvraag weg.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar hij noemt niks als tijdelijk horeca baantje of iets dergelijks in plaats van de bijstand tot hij een functie heeft gevonden die hij wil. En dat is waar ik het met Verida eens ben, er is werk zat, dan maar onder 'niveau'.
En het is niet zo als je een aanvraag doet je ondertussen niet kan solliciteren.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je een maand ofzo niet kan starten? Die maand moet je wel overbruggen qua huur etc.
bern heeft nog spaarekening zegde hijquote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan is de aanvraag in elk geval gedaan. Kun je eventueel het geld lenen en teruggeven zodra de ww binnenkomt.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
WW krijg je ook niet de volgende dag gestort dat duurt ook weken
Ik denk dat weinig mensen hun spaarrekening aanspreken als je ook een maand een uitkering kunt krijgen.quote:
Maar wel geld lenen volgens jouquote:Op zondag 26 maart 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen hun spaarrekening aanspreken als je ook een maand een uitkering kunt krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |