abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 26 maart 2023 @ 14:12:31 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_208543291
Dragisa Gudelj, de jongere broer van Sevilla-middenvelder Nemanja Gudelj, moest zaterdagmiddag tijdens de wedstrijd FC Córdoba - Racin Ferrol na een hartstilstand gereanimeerd worden. Vlak voordat hij in de ambulance geplaatst zou worden, veerde hij op en gaf hij tot verbazing van iedereen aan door te willen spelen.



Het duel op het derde niveau in Spanje is elf minuten bezig als de 25-jarige Gudelj tot ieders schrik in elkaar zakt. De hulpdiensten van beide teams zijn vrijwel meteen ter plekke, en geven de geboren Bredanaar in het bijzijn van de geschrokken omstanders een hartmassage. Het idee van de medici is om hem in een ambulance richting het ziekenhuis te vervoeren, maar daar denkt Gudelj anders over.

Gudelj del Córdoba se desmaya y han empezado hacer la rcp, se lo llevan en camilla, y se acaba de incorporar al meterse en ambulancia, menos mal. Que no sea nada, mucho ánimo Córdoba, a por los 3 puntos. Especialmente por Gudelj después del gran susto y el almeriense Carlos Marín pic.twitter.com/0zYZMB9E1R

Het publiek klapt terwijl ze zien hoe Gudelj per brancard naar de ambulance wordt gebracht, waarna de speler van Córdoba opeens tegenstribbelt. Hij is van plan om de wedstrijd te hervatten, en maakt dat duidelijk aan iedereen. Uiteindelijk laat Gudelj zich toch naar het ziekenhuis brengen. Zijn club heeft inmiddels laten weten dat hij in stabiele toestand verkeert en dat hij ter observatie nog in het ziekenhuis blijft.

https://www.voetbalprimeu(...)n-na-reanimatie.html

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208543309
Geen geel voor een schwalbe?
pi_208543349
Nouri worden. @Caland
pi_208543366
3de divisie Spanje. Wat voor niveau moet je dan aan denken? Kkd?
  Moderator zondag 26 maart 2023 @ 15:09:19 #5
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_208543882
🤔
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_208544058
Ik snap hem wel. Één ritje, zelfs een heel kort ritje, en je kan heel je eigen risico aftikken.

Ik zou ook doorspelen, zeker als je net lekker in de wedstrijd zit en je nog niet moe bent. En anders zou ik naar het ziekenhuis zijn gaan lopen :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')