Vraag me af of ze dan weer mogen verleidenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt mee. Het gaat iig tussen hem en Katinka.
Ditquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Selma heeft wel prima vormen in deze outfit.
De getrouwen gaan straks de pot delen als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:09 schreef DaMart het volgende:
Vandaag gaan dus 2 verraders elkaar naaien aan de ronde tafel.
Zou ik wel minder vinden. 1 keer is genoeg.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dan weer mogen verleiden
Misschien later nog een keer als er nog maar één verrader over is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Vraag me af of ze dan weer mogen verleiden
De nieuwste wordt nu uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu te kijken? Op zaterdag komt er elke keer een nieuwe toch?
Dat gaat een duur grapje voor d'r worden danquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:32 schreef DaMart het volgende:
Ik zie Katinka er nog wel voor aan om bij haar afscheid nog Jan en Sander noemen.
Ze willen waarschijnlijk ook voorkomen dat over 2 afleveringen geen verrader meer over is...quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Hoevaak kunnen ze dat verleiden doen joh? Twee verraders op rij eruit en dan nu weer een nieuwe erbij. Op deze manier krijg je de verraders er nooit uit..
Die broer gaat de omslag niet trekken en dat zou Sander zelf (en de verraders op zich) ook kwetsbaar maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:40 schreef DaMart het volgende:
Ze willen waarschijnlijk ook voorkomen dat over 2 afleveringen geen verrader meer over is...
Maar wat Jan al zegt: die broer erbij halen is wel een risico. Sander wil gewoon die berg zilver in de familie houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |