leve de marktwerking van de VVD van Stef Blokquote:
Hahaha ja, nu hebben we alle problemen dankzij de boeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Tja we kunnen niet bouwen want de boeren zijn zo zielig
Pff, wat vervelend om te lezen Suijkerbuijk. Ik moet binnenkort op voor de WIA, ben benieuwd wat daar van komen gaat.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Waarom ik deze verhaal hier neer zit simpel .
Pas op voor je het weet is leven ze gedraait en de plannen die je had niet meer door gaan .
Dat je flex moet zijn en beter dingen voor kan wezen dan afwachten tot dat het te laat is.
En niet denken dat overkomt mij niet ?
Aangezien ik dat ook dacht maar ondertussen wel twee koop woning kwijt bent.
Terwijl ik in die tijd een salaris had van 2300 euro per maand ex vergoeding.
Sterker nog, deze groep is tegenwoordig bij voorbaat al gekenmerkt als 'urgent', dus als jij als woningzoekende Nederlander een huis wil binnen 5 jaar? Vergeet het maar...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:11 schreef Alpha0 het volgende:
Tsja als je 50 jaar lang woningen weggeeft aan niet westerse migranten moet je niet gek opkijken dat je nu in deze situatie verkeerd.
Onzin.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:45 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Sterker nog, deze groep is tegenwoordig bij voorbaat al gekenmerkt als 'urgent'
Of niet mee kunnen draaien in deze zeer veeleisende maatschappij. Het aantal psychische klachten laat niet voor niets al decennia een stijgende lijn zien.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:55 schreef Eightyone het volgende:
Dit verscheen vandaag ook, over de toename van dertigminners die een einde aan hun leven maken.
Weinig perspectief zal vaak de reden zijn.
https://www.nu.nl/binnenl(...)orgelijke-trend.html
Edit: topic aangemaakt --> NWS / Toename zelfmoorden onder mensen onder de 30
Wanneer ben je in Nederland wel urgent dan.?quote:Dit is formeel niet een urgente groep, maar ik denk wel dat we voor deze doelgroep meer voorrang zouden moeten krijgen",
Mensen willen ook overal kunnen vliegen, terwijl de Randstad al een vliegveld heeft, verbonden met de peperdure HSL.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Maak je maar geen illusies hoor, maar die opmerking over thuiswonen vond ik wel hilarisch ja.quote:Op zondag 26 maart 2023 07:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De grootste thuisbasis die ik heb is in dat lege koppie van jou.
Ik woon daar nu al geruime tijd zonder huur te betalen.
Kerel, pak je koffers en vertrek.
Kleine mopperende pessimist dat je bent.
Het is simpel.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pff, wat vervelend om te lezen Suijkerbuijk. Ik moet binnenkort op voor de WIA, ben benieuwd wat daar van komen gaat.
Ik heb mijn woning nog, maar als ik niet afgekeurd wordt weet ik niet hoe ik het zou moeten doen. Dacht dat alles jn Nederland beter geregeld was eigenlijk.
Ja echt verschrikkelijk, want bijna iedereen heeft overwaarde tegenwoordig...quote:Op zondag 26 maart 2023 10:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Het is simpel.
Je kan alleen in je koop woning blijven en een bijstandsuitkering krijgen.
Als deze voor waarden is voldaan.
Geen overwaarde op je huis.
Alleen Vrije belasting voet mag afgelost zijn.
Bank moet toestemming geven
Gemeenten moet toestemming geven
Singel max 6700 euro spaar geld of gezin 13400 euro.
Geen auto die boven de 6700 euro waard is
Zo niet.
Geen bijstandsuitkering.
Ga je maar werken.
Kunnen prima bouwen alleen niet opbouwen tegen al die gelukzoekers die d66 omarmt en knuffelt voor deugpuntenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Hexagon het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zondag 26 maart 2023 10:39 schreef Sorella het volgende:
Mijn zoon huurt een flat van de sociale huur, hij heeft twee slaapkamers en een goed beloopbare zolder met vaste trap + een overloop, 1 grote en 1 kleinere kamer, zet daar nog 1 dakraam bij en verwarming en hoppa 2 slaapkamers extra.
Dus eigenlijk bewoont hij (na een kleine verbouwing) een 5 kamer flat in zijn uppie.
Het is een ras d66er die zijn net als de forum stemmers niet goed bij hun hoofd.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha ja, nu hebben we alle problemen dankzij de boeren.
Leuke spin wel.
Oke, en nu?quote:Op zondag 26 maart 2023 10:39 schreef Sorella het volgende:
Mijn zoon huurt een flat van de sociale huur, hij heeft twee slaapkamers en een goed beloopbare zolder met vaste trap + een overloop, 1 grote en 1 kleinere kamer, zet daar nog 1 dakraam bij en verwarming en hoppa 2 slaapkamers extra.
Dus eigenlijk bewoont hij (na een kleine verbouwing) een 5 kamer flat in zijn uppie.
Probleem is dat velen mensen die een koop woning hebben.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk, want bijna iedereen heeft overwaarde tegenwoordig...
Ik probeer nu, helaas, in aanmerking te komen voor een WIA, dan geldt dit gelukkig niet. Maar mocht dit niet doorgaan dan zit ik flink in de stress inderdaad.
Gaaf land, om je dood te schamen!
De nieuwe scapegoat van d66, boeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Hexagon het volgende:
Dat mensen dit gelul nog geloven ook...quote:Op zondag 26 maart 2023 08:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha ja, nu hebben we alle problemen dankzij de boeren.
Leuke spin wel.
Objectief gezien hebben we al ruim 13 jaar aan een stuk de VVD aan het roer. Dat emotionele mafklappers door hun subjectieve beleving D66 de schuld geven van falend beleid op alle vlakken waar regeringsdeelname voor vereist is, is wel triest. Laten we nog meer bezuinigen op scholing dat meer mensen emotionele subjectieve mafklappers worden.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:48 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kunnen prima bouwen alleen niet opbouwen tegen al die gelukzoekers die d66 omarmt en knuffelt voor deugpunten
Ik kan dit onderbouwen, jij ook?quote:
Hieruit:quote:Wanneer een asielzoeker een verblijfsvergunning krijgt, verbindt het COA de vergunninghouder binnen 2 weken aan een gemeente. Het COA verbindt diegene aan een gemeente waar die de beste kans hebben om in te burgeren. Om te bepalen bij welke gemeente de vergunninghouder past, verzamelt het COA informatie.
...
Gemeenten hebben 10 weken de tijd om woonruimte te vinden. Gemiddeld duurt het momenteel langer voor ze een woning aangeboden krijgen, omdat er te weinig woningen zijn. Als de gemeente een woning heeft gevonden, hebben vergunninghouders 2 weken de tijd om te verhuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |