Nou ja, in het begin heeft BB gezegd dat coins belangrijk zijn in het spel. Hij wil zich niet voor zijn kop slaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:40 schreef spapaars het volgende:
Coins is voor vreten malle, met z'n verzamelwoede.
Ik zou zelf ook sparen. Wie weet wat er nog komt de laatste week. Het eten is er, het gaat constant om extra’s. Ben dat “hij heeft 40 coins!” zo zatquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:40 schreef spapaars het volgende:
Coins is voor vreten malle, met z'n verzamelwoede.
Ik zou ook niet alles opmaken maar een paar muntjes aan het eten uitgeven gaat hem echt niet de kop kosten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:43 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook sparen. Wie weet wat er nog komt de laatste week. Het eten is er, het gaat constant om extra’s. Ben dat “hij heeft 40 coins!” zo zat
nou de rest is aardig gekelderd, Lot had ook veel nu ook niet echt zoveel meerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:43 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook sparen. Wie weet wat er nog komt de laatste week. Het eten is er, het gaat constant om extra’s. Ben dat “hij heeft 40 coins!” zo zat
Mwa. Hij heeft ook telkens meebetaald aan de verjaardagen. En volgens mij ook vaker extra moeten inleggen omdat de rest niks had. Ze hebben zelf ook coins. Ik vind hem niet minder sympathiekquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zou ook niet alles opmaken maar een paar muntjes aan het eten uitgeven gaat hem echt niet de kop kosten.
En het komt ook niet zo sympathiek over vind ik
Straks hebben Danny en Lindsey evenveel stemmen, moeten ze allebei wegquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer geen verrassingen en die gaan er niet meer komen ook....
Eens liefiepiefiediefiekiefiequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:48 schreef -river- het volgende:
Ik heb niets met Jolien, maar ze staat bij mij sws hoger dan die drie slangen.
😁🤗mooi man.. en niet met haar favootjes in de finale🤪quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Charlotte zal nu wel bang zijn voor haar plek nu Jolien als eerste save is
Charlotte heeft ook nog blok kaas en chocolade enzo gekocht en Jason heeft ook ok gewoon meebetaalt aan het eten. Kruiden, jus, witte wijn. Gewoon eerlijk verdelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou de rest is aardig gekelderd, Lot had ook veel nu ook niet echt zoveel meer
of allebei blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks hebben Danny en Lindsey evenveel stemmen, moeten ze allebei weg
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, die ziet dat en Bart en Jolien favoriet zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Charlotte zal nu wel bang zijn voor haar plek nu Jolien als eerste save is
Hij heeft net zoveel meebetaald als de rest alleen willen ze van hem extra.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zou ook niet alles opmaken maar een paar muntjes aan het eten uitgeven gaat hem echt niet de kop kosten.
En het komt ook niet zo sympathiek over vind ik
Als je bijvoorbeeld een stemming krijgt; Bart, Jolien, Charlotte denk ik toch dat Jolien onderaan zal staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, die ziet dat en Bart en Jolien favoriet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |