Ik vind Dublin niet mooi en ik woon erquote:
Wandelen langs de kust van Bray naar Greystones (of andersom) als toevoeging is ook de moeite waard, ik vind het daar prachtig. Ook een mooi stuk om te rijden met de DART langs de kust.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:21 schreef sirdanilot het volgende:
Dan moet je naar de westkust. Maar goed ook dichtbij Dublin met het OV aan te reizen heb je:
Howth
Dalkey/ Killiney Hill
Ticknock mountains
Glendalough
Dichtbij Belfast heb je Giant's Causeway die grote basalten pilaren.
Daar kun je niet meer wandelen want de kliffen storten in.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:24 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wandelen langs de kust van Bray naar Greystones (of andersom) vind ik ook prachtig. Ook een mooi stuk om te rijden met de DART langs de kust.
Serieus? Dat is erg jammer, ben er in september nog geweest. Vond het samen met Howth en Sandycove een van de hoogtepunten in en rond Dublin, want verder vind ik het maar niksquote:Op maandag 27 maart 2023 22:25 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Daar kun je niet meer wandelen want de kliffen storten in.
https://www.independent.i(...)mmence-42341281.htmlquote:Op maandag 27 maart 2023 22:29 schreef J.B. het volgende:
[..]
Serieus? Dat is erg jammer, ben er in september nog geweest. Vond het samen met Howth en Sandycove een van de hoogtepunten in en rond Dublin, want verder vind ik het maar niks![]()
Oh balen! Had in mijn hoofd om volgend jaar een aantal dagen Dublin te doen, met dan o.a. 1 dagje kust met o.a. deze walk. Gelukkig zijn er nog meer mooie plekken langs de kust, maar ben benieuwd hoe lang het dicht is dan.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:25 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Daar kun je niet meer wandelen want de kliffen storten in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |