abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208561946
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:46 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Goed regenpak meenemen!
Ik vind Dublin niet mooi en ik woon er
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208561950
Oeps verkeerde post gequote
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208562391
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 19:21 schreef sirdanilot het volgende:

Dan moet je naar de westkust. Maar goed ook dichtbij Dublin met het OV aan te reizen heb je:

Howth
Dalkey/ Killiney Hill
Ticknock mountains
Glendalough

Dichtbij Belfast heb je Giant's Causeway die grote basalten pilaren.

Wandelen langs de kust van Bray naar Greystones (of andersom) als toevoeging is ook de moeite waard, ik vind het daar prachtig. Ook een mooi stuk om te rijden met de DART langs de kust.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2023 22:25:38 ]
pi_208562411
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:24 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wandelen langs de kust van Bray naar Greystones (of andersom) vind ik ook prachtig. Ook een mooi stuk om te rijden met de DART langs de kust.
Daar kun je niet meer wandelen want de kliffen storten in.
pi_208562509
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:25 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Serieus? Dat is erg jammer, ben er in september nog geweest. Vond het samen met Howth en Sandycove een van de hoogtepunten in en rond Dublin, want verder vind ik het maar niks :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2023 22:31:39 ]
pi_208562685
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:29 schreef J.B. het volgende:

[..]
Serieus? Dat is erg jammer, ben er in september nog geweest. Vond het samen met Howth en Sandycove een van de hoogtepunten in en rond Dublin, want verder vind ik het maar niks :')
https://www.independent.i(...)mmence-42341281.html
pi_209496095
Excuus voor het kickje :@

quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:25 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Oh balen! Had in mijn hoofd om volgend jaar een aantal dagen Dublin te doen, met dan o.a. 1 dagje kust met o.a. deze walk. Gelukkig zijn er nog meer mooie plekken langs de kust, maar ben benieuwd hoe lang het dicht is dan.
Ben al eens in Ierland geweest, maar Dublin slechts een half dagje waar ik vooral op het terras en in de whisky proeverij heb gezeten _O- dus wil nog ff terug, niet alleen vanwege de stad maar de natuur erom heen (kust + Wicklow Mountains etc.

Westen van Ierland is echt prachtig. O+ Connemara, Burren, de cliffs, Ring of Kerry... Laatste uiteraard heel toeristisch maar is wel een must-see.
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')