ik zou ze ook niet aannemen nee. Jeff kim wendy rupert ice zou ik zo aannemenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
Die krijgen nooit meer een baan zegt Jef..
Misschien was het ook een klein steekje onder water van Kenzi, omdat Esther zou koken en haar ingrediënten uit het jumbomandje waren gegooid omdat er niet genoeg geld was.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze had misschien wel honger omdat ze nog niet gegeten hadden.
Ik vind het niet zo hele rare vraag hoor
Ik vraag hier onder het eten ook wel eens wat wil je morgen eten
Je mag van mij Kenzy helemaal verrot schelden maar je kunt ook doorslaan waarna je overkomt als een scholier met een tekort aan woordenschat waardoor je uitkomt bij iemands dikke pens of flaporen. Zelfs zijn eigen vriendin zegt 'stoppen!'.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk dat dit blijkbaar acceptabel gedrag is.
Kan ook maar is toch geen reden om zo te keer te gaan wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Misschien was het ook een klein steekje onder water van Kenzi, omdat Esther zou koken en haar ingrediënten uit het jumbomandje waren gegooid omdat er niet genoeg geld was.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:54 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik zou ze ook niet aannemen nee. Jeff kim wendy rupert ice zou ik zo aannemen
Nee dat is niet boos dat is onredelijk en een mannetje willen zijnquote:
In de buitenwereld zou Jeff allang een klap voor z'n muil hebben gekregen. Maar in de loods is fysiek geweld verboden want dan moet je vertrekken. En heb je daardoor verbaal vrij spel zolang er door niet door FEBO wordt ingegrepen. De enige keer dat ze dat deden was toen met Esther en KimK. Je kan onmogelijk trots zijn op dit gedrag. Zojuist weeral roepen dat ie ervoor kan zorgen dat mensen 'buiten' nooit meer aan de bak komen. Exact hetzelfde destijds over Martin toen ie hem publiekelijk vernederde (lees: pesten) tijdens dat befaamde kringgesprek. Tot op heden blijft het echter bij grootspraak en een karikatuur.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje of niet, ik vind het nogal asociaal gedrag.
Dat zijn hele oude koeien die je uit de sloot haalt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de buitenwereld zou Jeff allang een klap voor z'n muil hebben gekregen. Maar in de loods is fysiek geweld verboden want dan moet je vertrekken. En heb je daardoor verbaal vrij spel zolang er door niet door FEBO wordt ingegrepen. De enige keer dat ze dat deden was toen met Esther en KimK. Je kan onmogelijk trots zijn op dit gedrag. Zojuist weeral roepen dat ie ervoor kan zorgen dat mensen 'buiten' nooit meer aan de bak komen. Exact hetzelfde destijds over Martin toen ie hem publiekelijk vernederde (lees: pesten) tijdens dat befaamde kringgesprek. Tot op heden blijft het echter bij grootspraak en een karikatuur.
Het gaat erom dat ie in herhaling valt en het een repeterend verhaal is waarbij je er gewoon schande van mag sprekenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat zijn hele oude koeien die je uit de sloot haalt.
Jammer.
Het is een beetje respectloos als ze met eten van vandaag bezig zijn om te vragen wat eten we morgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:45 schreef Verida het volgende:
En waarom zou Kenzi niet mogen vragen wat er morgen op het menu staat?
Tis dat.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een beetje respectloos als ze met eten van vandaag bezig zijn om te vragen wat eten we morgen.
Vind ik niet hoor, is toch geen rare vraag. Het duidt er ook niet op dat het eten van vandaag niet goed zou zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een beetje respectloos als ze met eten van vandaag bezig zijn om te vragen wat eten we morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |