abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208532779
... Van De Tandartsassistente

Ik hoorde deze pas geleden weer eens op de radio. Ik ben wel benieuwd welke gedachten of herinneringen jullie aan deze Nederlandstalige 90-hit koppelen.

Ik zie dan vooral beelden voor mij van een willekeurige charmante tandartsassistente:
- "U bent aan de beurt, meneer de K..." (Oh nee hé!!! Dat is die griezelige idioot weer die zo geobsedeerd is door mij! Waarom is het altijd zo dat ik voor dienst sta ingepland als hij een afspraak heeft? Oh God, sta me bij!!)

En bij de zin: Zij lacht naar mij en ik naar haar een beleefde maar nerveuze en stramme glimlach van de assistente en hij lacht terug met een brede smile die je van Norman Bates van Psycho zou kunnen verwachten. En Al raak ik al mijn tanden kwijt moet zij in de mond kijken van een heel onverzocht gebit en de tandarts helpen bij 3 kiezen die allemaal een zenuwkanaalbehandeling nodig hebben en ze heeft het heel benauwd omdat ze de putlucht die uit zijn mond komt niet kan verdragen.

Best een rijke fantasie had ik destijds al :7
pi_208533493
Ik kwam toen bij een tandarts met een assistente die er wel pap van lustte. Ik alleen niet van haar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')