Ze hebben vanmorgen vroeg toen iedereen sliep nog geoefendquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ballet gedoe was gisteren toch?
Ik denk dat die wijnproeverij niet doorging ivm geld
Zijn biertje is natuurlijk gratisquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:47 schreef Puzzie het volgende:
JW ook klagen over de fredding , maar gelukkig heeft het geen geld gekost .
Ik dacht dat het over iets anders ging, maar dat was ook wel erg flauw, ik snap niet waarom ze hem niet even geroepen hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Even kort, omdat ze begonnen waren met de fredding en hij had gezegd dat ze nog 2 minuten moesten wachten op die dingen in de frituur.
Moet eigenlijk friending zijn, dat staat ook op het bord in de keukenquote:
Ooh ik dacht dat ze dat gisteren hadden gedaan? Ik heb ze wel in hun zelfgemaakte balletpak zien oefenen voor de generalequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen vroeg toen iedereen sliep nog geoefend
Ik heb niet gezien of gelezen gisteren dat ze het ten uitvoer hebben gebracht?
Ze hebben wel geroepen, maar die dingen moesten nog 2 minuten en daar wilden ze niet op wachten. Beetje flauw en hij was wel samen met Kim voor het eten bezig voor iedereenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over iets anders ging, maar dat was ook wel erg flauw, ik snap niet waarom ze hem niet even geroepen hebben.
Flauw!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben wel geroepen, maar die dingen moesten nog 2 minuten en daar wilden ze niet op wachten. Beetje flauw en hij was wel samen met Kim voor het eten bezig voor iedereen
Begon met mopperend binnen komen en zeggen ik heb schijt toen Eunice er iets van zeiquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is gewoon in de keuken aan het helpen
Heeft Marciano denk ik aan Babet verteldquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Babette vertelt het podcastverhaal aan Wendy in de kas
@:puzzie
Ik zag het /zie hetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Babette vertelt het podcastverhaal aan Wendy in de kas
@:puzzie
Ach natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft Marciano denk ik aan Babet verteld
Ik dacht Isaac, maar na haar nacht met Marciano in de kas klinkt dat ook logisch.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het /zie het![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alleen gemist wie dat haar heeft verteld
Ja want Marciano wist het welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht Isaac, maar na haar nacht met Marciano in de kas klinkt dat ook logisch.
Babet zei net: Vertel maar niet aan Zoequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
oh zoe zat er niet bij, alleen babs en wendy dus net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |