Daar heb ik vanmorgen wel iets van meegekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Babette net niet vertellen, maar dat zou wel netjes zijn.
Dat vond Eunice dus ook. Van Kenzy weet ik niet wat ze gezegd heeft heb dat niet gehoordquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om die tijd mag je inderdaad wel rekening houden met je medebewoners.
Als je het gehoord heb zal het wel kloppen. We zullen je niet lynchen dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord op de stream Rupert zei het
Nee, ze zei net dat het haar niet boeide de shag van Kenzy gepakt te hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Babette net niet vertellen, maar dat zou wel netjes zijn.
Als het haar shag was, dan is het normaal dat je daar niet zomaar gebruik van mag maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar het is sowieso raar dat ze rookt want ze heeft op rood gestaan bij de stelling over de shag. Van wie die shag komt mag Joost weten. Wellicht van Mattin. Maar flauw is het wel een beetje.
Ja zou ook een wijnproeverij zijn vanmiddag die is er ook niet geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je het gehoord heb zal het wel kloppen. We zullen je niet lynchen dan.![]()
Het is sowieso een rare dag waar niets duidelijk is, slecht georganiseerd of zo.
Dat ballet gedoe was gisteren toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou ook een wijnproeverij zijn vanmiddag die is er ook niet geweest
Ik heb dat dansje van Eunice en Mirthe ook niet gezien
Maar de dag is nog niet voorbij alles kan nog
De wijnproeverij is een bierproeverij geworden en die komt misschien nog want dat is inderdaad gezegd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou ook een wijnproeverij zijn vanmiddag die is er ook niet geweest
Ik heb dat dansje van Eunice en Mirthe ook niet gezien
Maar de dag is nog niet voorbij alles kan nog
Is gewoon in de keuken aan het helpenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:38 schreef pingu66 het volgende:
Jeffrey heeft schijt en is weer in de mopper stand en is boos op "het volk"
Hij liep net mopperend door de keuken over dat hij schijt had en over dingen doen voor dit volk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is gewoon in de keuken aan het helpen
Even kort, omdat ze begonnen waren met de fredding en hij had gezegd dat ze nog 2 minuten moesten wachten op die dingen in de frituur.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij liep net mopperend door de keuken over dat hij schijt had en over dingen doen voor dit volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |