Ik zou zaterdag wel een rare dag vinden voor een film ,maar ik heb zelf niets over de datum meegekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het ook hier en heb verder geen idee of het waar is, we zullen het nog wel horen of zien wat de plannen allemaal zijn, voorlopig zijn bzw aan het lullen over anderen nu, net ook over Kenzy.
Aaah daarom dus boosquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Marciano hebben vannacht de tabak van Kenzy opgemaakt.
Het was 3.30 uur vannacht zou ik ook pissig om worden Eunice klaagde er ook al overquote:
Een bierproeverij, taart aansnijden, diner, feest..dan zie ik geen ruimte om ook nog een filmpje mee te pikken, ik dacht echt morgen rond het middaguur, daar waren er een hoop het niet mee eens, maar we zien wel..immers de loods en opname dagen voor de uitzendingenquote:
Dat verklaard haar jankenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Het is ook behoorlijk flauw van die 2 dat ze dat gedaan hebben, ik zou ook bitchen dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Kenzy een arrogante bitch, maar daar zou ik ook de pest over in krijgen.
Klinkt heel logischquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Een bierproeverij, taart aansnijden, diner, feest..dan zie ik geen ruimte om ook nog een filmpje mee te pikken, ik dacht echt morgen rond het middaguur, daar waren er een hoop het niet mee eens, maar we zien wel..immers de loods en opname dagen voor de uitzendingen
Ik ga een portje biljarten met JWquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan binnen 10 minuten fysiek gevochten wordt.
Wie zei het hier, lynchen zullen we diegenequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag wel een rare dag vinden voor een film ,maar ik heb zelf niets over de datum meegekregen
Om die tijd mag je inderdaad wel rekening houden met je medebewoners.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was 3.30 uur vannacht zou ik ook pissig om worden Eunice klaagde er ook al over
Hoor net dat Babette en Marciano shag van Kenzy hebben gejat vannacht
En Bep heeft dit vanmorgen meteen verteld, en dat ze het meteen terug kreeg!..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zei het hier, lynchen zullen we diegene![]()
Is geintje he, zo zie je ook hoe snel dingen voor waar worden aangenomen terwijl we twijfelen.
Eigenlijk heb je alleen gestuntel gemistquote:
Ik wil op en neer springen met Kim dan, ADHD door de loods heen of geinen met Wendy.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga een portje biljarten met JW
Dat hoorde ik Babette net niet vertellen, maar dat zou wel netjes zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
En Bep heeft dit vanmorgen meteen verteld, en dat ze het meteen terug kreeg!..
Er werd door Rupert gezegd zaterdagavondquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch niet vanavond , is dit niet morgen??
Denk dat jij beter thuis kan blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil op en neer springen met Kim dan, ADHD door de loods heen of geinen met Wendy.![]()
Of Esther KLATS doen.Oeh oeh oeh wil ook met mora en ruppie praten en dollen.
Maar het is sowieso raar dat ze rookt want ze heeft op rood gestaan bij de stelling over de shag. Van wie die shag komt mag Joost weten. Wellicht van Mattin. Maar flauw is het wel een beetje.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat jij beter thuis kan blijven
Ik heb het gehoord op de stream Rupert zei hetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zei het hier, lynchen zullen we diegene![]()
Is geintje he, zo zie je ook hoe snel dingen voor waar worden aangenomen terwijl we twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |