De box stond binnen en werd door Imadiddin naar buiten gereden met de hoes erover.quote:
Maar dus ook filmavondquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heen en weer gesleep met die muziekbox ken ook niet goed zijn hoor lijkt mij.
Ja ik zag het, snap het ook niet, om te voorkomen dat ze meer muziek afspelen denk ik want dat heen en weer gerij met dat ding lijkt me niet goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De box stond binnen en werd door Imadiddin naar buiten gereden met de hoes erover.
Kim ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Wendy is een beetje van big fat gypsy wedding
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Wendy is een beetje van big fat gypsy wedding
Dat werd hier net gezegd?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch niet vanavond , is dit niet morgen??
Ik las het ook hier en heb verder geen idee of het waar is, we zullen het nog wel horen of zien wat de plannen allemaal zijn, voorlopig zijn bzw aan het lullen over anderen nu, net ook over Kenzy.quote:
Hoorde ik het toch goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Marciano hebben vannacht de tabak van Kenzy opgemaakt.
Ik vind Kenzy een arrogante bitch, maar daar zou ik ook de pest over in krijgen.quote:
Ik denk dat er dan binnen 10 minuten fysiek gevochten wordt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer komen de gasten. Ze hadden ons eigenlijk uit moeten nodigen en dan zeggen wat we hier typen. Cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |