Babs zei gisteren, ze gaan het in drieen delen ivm plakken voor de uitzending, daarom mogen ze maar steeds 1.5 u muziek draaien..krijgen een diner, en in de avond een feestje.quote:
geen schaamtequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:14 schreef Setje72 het volgende:
Ik snap het niet zo...lijkt alsof Wanda denkt dat Yvar geen tv kijkt ofzo...zou achter gewoon zeggen dat geneuk word niet uitgezonden?
Of ze zeggen neuken en je komt ver..wie weet finaleplekquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:14 schreef Setje72 het volgende:
Ik snap het niet zo...lijkt alsof Wanda denkt dat Yvar geen tv kijkt ofzo...zou achter gewoon zeggen dat geneuk word niet uitgezonden?
Met Wanda heb ik niet zo'n moeite , ja ze heeft soms een vette bek , net als een hoop anderen daarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:12 schreef humpty het volgende:
Kan gewoon niet naar Wanda luisteren met haar grote bek
DAn was GJ wel met Babet in bed gedoken of JW met Estherquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Of ze zeggen neuken en je komt ver..wie weet finaleplek
zoiets hoorde ik net iddquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Babs zei gisteren, ze gaan het in drieen delen ivm plakken voor de uitzending, daarom mogen ze maar steeds 1.5 u muziek draaien..krijgen een diner, en in de avond een feestje.
Het kwam erop neer dat het niet alleen om haar draait en dat er ook wel eens momenten zijn geweest dat zij aan het lachen was in de kamer terwijl er iemand sliep. En dat als er 8 mensen zeggen dat je zo vaak chagrijnig bent ( ongeacht de oorzaak)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft Marciano gezegd dan?
Zo dan, dat is duidelijk taalquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat het niet alleen om haar draait en dat er ook wel eens momenten zijn geweest dat zij aan het lachen was in de kamer terwijl er iemand sliep. En dat als er 8 mensen zeggen dat je zo vaak chagrijnig bent ( ongeacht de oorzaak)
Je naar jezelf moet kijken en toegeven dat het waar is.
Kenzy zei: er zijn er niet zoveel die dat zeggen alleen bepaalde mensen. Marciano zei toen:Nee er zijn er ook die het niet recht in je gezicht zeggen.
Dit zeg ik je eerlijk,doe ergens mee
Niet letterlijk maar zoiets ging het gesprek.
Werd een keer tijd dat iemand haar de waarheid verteldquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat het niet alleen om haar draait en dat er ook wel eens momenten zijn geweest dat zij aan het lachen was in de kamer terwijl er iemand sliep. En dat als er 8 mensen zeggen dat je zo vaak chagrijnig bent ( ongeacht de oorzaak)
Je naar jezelf moet kijken en toegeven dat het waar is.
Kenzy zei: er zijn er niet zoveel die dat zeggen alleen bepaalde mensen. Marciano zei toen:Nee er zijn er ook die het niet recht in je gezicht zeggen.
Dit zeg ik je eerlijk,doe ergens mee
Niet letterlijk maar zoiets ging het gesprek.
Ze houdt zoveel van haar exquote:
Weet je hoe vermoeiend het is om de hele dag JW in de gaten te houden en te volgen?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend het is om de hele dag JW in de gaten te houden en te volgen?
Dat dacht ik ook, maar waarom wordt dat ding dan weg gereden?quote:
Film avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |