Gewoon een grote grap, vind het echt geweldig gefixt..chapeau voor de bewoners wat wel goed hebben mee gewerkt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook een poppenkast uit de 'cringe categorie', maar ze zijn heel creatief geweest en het is nog altijd beter dan dat eindeloze biljarten, kaarten en onverstaanbaar konkelen
SLaapt slecht en net gehuildquote:
Is dat niet met alle RLS's ? Ik snap dat geklaag niet zoquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij heeft heeft het niets met Babette te maken. Ik vind het leuk, omdat het zo slecht is.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:52 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe: Wanneer gaan jullie zoenen?
Wendy: Eh...we hebben bloed.
Nee, ze zegt net dat ze niet wil neptrouwenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wilde ze ook trouwen met Mirthe?
Aanvaring met Marciano heb het zelf niet meegekregenquote:
Klagen hoort erbij, bij elke RLSquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat niet met alle RLS's ? Ik snap dat geklaag niet zo
Wat heeft Marciano gezegd dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds door de woorden van Tiano
Mm okay. Straks de filmpjes maar even terugkijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanvaring met Marciano heb het zelf niet meegekregen
Ja als mensen zitten te kaarten, biljarten of pingpongen dan snap ik dat nogquote:
Ach lekker laten klagen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja als mensen zitten te kaarten, biljarten of pingpongen dan snap ik dat nog
Haha zal Kenzy leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe wil ook een soort van zustertrouwen met Eunice, maar misschien moeten ze het anders doen, want nu klagen al veel mensen dat het het hele weekend over Babette en Wendy gaat......SW
JW klaagt van naturequote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
JW eet een pasteitje met gehakt ,kruiden en wortel en zegt : het is deeg met fricandel, wat een tering zakkenwasser is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |