abonnement Unibet Coolblue
pi_208530288
De barcode aan de zijkant moet scanbaar zijn, dus mag het blikje niet ingedeukt geleverd worden. Dit neemt niet alleen veel extra ruimte in beslag, maar veel blikjes die je op straat zal tegenkomen, zullen al ingedeukt zijn.

Waarom plaatsen ze dan niet de barcode gewoon aan de onderkant van het blikje? Het is toch niet zo ingewikkeld?

Gelukkig ben ik volledig overgestapt naar water drinken, maar ik kan begrijpen dat voor veel mensen elk blikje eerst helemaal leeg gooien en daarna in een grote tas naar de supermarkt brengen, erg irritant is.
  Spellchecker zaterdag 25 maart 2023 @ 13:00:49 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208530598
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:59 schreef noobie123 het volgende:
De barcode aan de zijkant moet scanbaar zijn, dus mag het blikje niet ingedeukt geleverd worden. Dit neemt niet alleen veel extra ruimte in beslag, maar veel blikjes die je op straat zal tegenkomen, zullen al ingedeukt zijn.

Waarom plaatsen ze dan niet de barcode gewoon aan de onderkant van het blikje? Het is toch niet zo ingewikkeld?

Gelukkig ben ik volledig overgestapt naar water drinken, maar ik kan begrijpen dat voor veel mensen elk blikje eerst helemaal leeg gooien en daarna in een grote tas naar de supermarkt brengen, erg irritant is.
Voor jou heeft het geen effect en je opent er wel een topic over? Bijzonder.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208533070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:59 schreef noobie123 het volgende:

Waarom plaatsen ze dan niet de barcode gewoon aan de onderkant van het blikje? Het is toch niet zo ingewikkeld?
De inleverautomaat scant daar lastig, maar in het proces worden de blikjes al draaiend bedrukt, dus ook daar zijn wat praktische bezwaren.

Ik hoop dat het geen enorme plakbende wordt bij de inleverautomaat. Flesjes kan je immers gewoon afsluiten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_208533140
Alleen leeggooien zal niet voldoende zijn, want een blijven altijd druppels achter. Ik spoel (gratis) bierflesjes zelfs al om zodat ik geen fruitvliegjes krijg.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208533229
Ik vraag me dat al jaren af, of ze mogen weigeren statiegeld terug te betalen als een flesje/blikje/whatever beschadigd of kapot is.

Jaren terug al eens gevraagd hier op Fok!, toen met het oog op bekertjes enzo op festivals. Ik zag jongeren de bekertjes rapen, maar er lagen ontelbaar kapotgetrapte bekers waar gewoon statiegeld voor betaald is. Die bekers werden gewoon ingezameld voor de shredder, om gerycled te worden. De ingeleverde bekertjes \moesten echter intact zijn.

En nu dus met die blikjes straks. Waarom zou een gedeukt blikje met statiegeld geweigerd mogen worden. Bedoel, dat blikje daar is statiefgeld voor betaald, dus dan moet het teruggenomen worden ook. Ook als daar een deukje inzit naar mijn idee. En om die reden zit dat statiegeldlogo'tje en streepjescode erop dus gesjoemeld kan er niet.
pi_208536952
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:39 schreef Inbox het volgende:
Ik vraag me dat al jaren af, of ze mogen weigeren statiegeld terug te betalen als een flesje/blikje/whatever beschadigd of kapot is.

Jaren terug al eens gevraagd hier op Fok!, toen met het oog op bekertjes enzo op festivals. Ik zag jongeren de bekertjes rapen, maar er lagen ontelbaar kapotgetrapte bekers waar gewoon statiegeld voor betaald is. Die bekers werden gewoon ingezameld voor de shredder, om gerycled te worden. De ingeleverde bekertjes \moesten echter intact zijn.

En nu dus met die blikjes straks. Waarom zou een gedeukt blikje met statiegeld geweigerd mogen worden. Bedoel, dat blikje daar is statiefgeld voor betaald, dus dan moet het teruggenomen worden ook. Ook als daar een deukje inzit naar mijn idee. En om die reden zit dat statiegeldlogo'tje en streepjescode erop dus gesjoemeld kan er niet.
Weet niet in hoeverre het legaal/illegaal is maar het moet door een machine, machines zijn gewoon dom en doen wat er van ze gevraagd wordt, scan de barcode, klopt deze met de nummering die deze blikjes moeten hebben? Ja dan zit er statiegeld op en krijg je je bonnetje.

Als die machine de code niet goed kan lezen ivm deuk(je) krijg je je blikje weer terug.

Je kunt altijd een medewerker vragen voor wat hulp denk dat de meeste het niet boeit en achter een blikje pakken en die door de machine gooien zodat je je statiegeld ook hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')