god wat ben ik goed
Prijs hang natuurlijk af van de leeftijd van de auto. Op auto.pagina.nl zul je ongetwijfeld een indicatie kunnen krijgen van 2e hands polo's.
quote:minder dan een lekkere mondeo of focus 2dehands moet kosten, die veel comfortabeler rijdt en luxer uitgevoerd is (en sneller is)
Op maandag 10 februari 2003 19:27 schreef coppola het volgende:
Stel: ik ga (moet) een nieuwe auto kopen en stel dat is een volkswagen polo diesel met stuurbekrachteging. Wat zou die dan moeten kosten
quote:Minder dan Blaalblaablaaa....
Op maandag 10 februari 2003 19:34 schreef dr.dunno het volgende:[..]
minder dan een lekkere mondeo of focus 2dehands moet kosten, die veel comfortabeler rijdt en luxer uitgevoerd is (en sneller is)
Nu nog ff "tjoene"...
weet iemand een leuke polo-tune site?
(en dan niet de AutoTuning..)
quote:[offtopic]
Op dinsdag 11 februari 2003 15:21 schreef dhoman het volgende:
dit is pas een polo: (mijn polo hehe)
[afbeelding]
quote:www.pologallery.vze.com
Op maandag 17 februari 2003 13:44 schreef MKrz het volgende:
weet iemand een leuke polo-tune site?
(en dan niet de AutoTuning..)
Zelf heb ik een Seat Ibiza 1.9TDI, en ben er ZEER tevreden over. Ook over de prijs t.o.v. een Polo.
quote:1.0 is idd niet te doen. Ik heb zelf een 1.3, en dat gaat op zich goed, alleen lekker inhalen is soms wel lastig. 1.4 is 5pk krachtiger, dus dat zal slechts ietsie beter zijn.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:30 schreef wijnand01 het volgende:
let op als je een polo wilt kopen...
vooral niet eentje zonder stuurbekr. ( dan lijkt het wel een lada )
als je geen diesel koopt kun je het beste gaan voor een 1.6
veel trekkracht onderin en redelijk snel in optrekken.
Ik heb ook een Polo 1.0 gehad dit is een slome bak
en kan je beter niet kopen
veel succes
quote:inderdaad
Op maandag 17 februari 2003 15:12 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
[offtopic]
Ik vind deze foto eerder bij de text "hier heb ik 2 kratten bier voor betaald" passen. Vreselijk....![]()
[/offtopic]
groeten Wijnand
quote:hier kun je aan de hand van de tellerstand ook bepalen wt hij ongeveer moet kosten.
Op maandag 10 februari 2003 19:27 schreef coppola het volgende:
Stel: ik ga (moet) een nieuwe auto kopen en stel dat is een volkswagen polo diesel met stuurbekrachteging. Wat zou die dan moeten kosten
Ik zou trouwens ook eens naar andere merken kijken. Volkswagen is een overschat merk wat kwaliteit betreft. Alleen als je het echt een hele mooie auto vind moet je zo'n ding kopen. Ze zijn nu nog wel goed op de tweedehandsmarkt, maar dat kalft elk jaar af, omdat de verkoopcijfers van volkswagen ook al sinds jaar en dag teruglopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |