erg hequote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:40 schreef Silves het volgende:
Tijd om af te sluiten..kan echt de 3 dorpsgekken niet aan horen..Toedels!!
Zij wilde toch leren DJ en met techno muziek? Dat is haar favoriete muziek zei ze tegen Bern ( toen ze het hele GJ en Isaak verhaal uitlegde tegen hemquote:
Ja. En dat ze er buiten al lang van weggelopen was maar het daar niet echt 'durft' omdat daar dan zoveel gezeik van komt waar de hele loods last van zou hebben (en zij zelf natuurlijk ook) en het dus maar niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:42 schreef mootie het volgende:
Kim ging ook wel aardig los over Jeff trouwens,
Bep noemde hem een narcist.
Kon allemaal niet wat hij deed.
Nadat hij weg was.
Harstikke geschift.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja. En dat ze er buiten al lang van weggelopen was maar het daar niet echt 'durft' omdat daar dan zoveel gezeik van komt waar de hele loods last van zou hebben (en zij zelf natuurlijk ook) en het dus maar niet uitmaakt.
Vind ik ook niet een heel gezonde reden om maar bij iemand te blijven tbh.
tja ze sprak die naam zo fout uit..moeilijk na te typen..en ja ze is een vreemde vogel, met haar eigen nest boven op haar pan...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zij wilde toch leren DJ en met techno muziek? Dat is haar favoriete muziek zei ze tegen Bern ( toen ze het hele GJ en Isaak verhaal uitlegde tegen hem
Vreemde vogel? ...een naar mensquote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:47 schreef Silves het volgende:
[..]
tja ze sprak die naam zo fout uit..moeilijk na te typen..en ja ze is een vreemde vogel, met haar eigen nest boven op haar pan...
ze zei ook niet meer bij JW te gaan zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:58 schreef IkFok het volgende:
Esther gaf eerder op de avond aan om 2300 uur ga ik naar bed. Maar ze zit er nog
Nu zit ze bijna op schootquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei ook niet meer bij JW te gaan zitten
morgen chufquote:
JW is veel te bang dat hij dan ook aan de bak moetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:16 schreef pingu66 het volgende:
JW hoopt dat Esther geen manager wordt want dan krijgt ze een bak stront over haar heen.
zegt Esther: ja Willem, je wil mij beschermen.
plots hebben we rupiequote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:21 schreef pingu66 het volgende:
IK ben er weg van kqn die zeverzak niet meer aan horen. Morgen feest en met veel bier.
Drama's to the max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |