Dat was altijd bij de laatste 4.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat er morgen 2 gaan, eerder halverwege volgende week dat er nog iemand vertrekt. Vorig jaar was dat toch ook zo?
Je weet wel beter denk ik?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:15 schreef Jockari het volgende:
Rare uitspraak van Jason. --> Tegen een vrouw (Jolien) zeggen dat ze een kutgevoel heeft.
Dit spreekt echt voor zichzelf...GEWELDIGquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Jason en Bart al uurtje aan de wandel en beetje babbelen over het leven en de buitenwereld.
vs
Zure bekkies bij het kampvuur
[ afbeelding ]
Veel kroketjes, weinig ribben. 1 streng?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
De daily basics van Bart...
Ribbetjes, kroketten (voor de Nederlanders onder ons : Aardappelkroketten😉) en witlof .
"rauwe witloof fijn gesneden met mayonaise, als slaatje" Zegt Bart
zie je ook veel in restaurants , zelf vind ik dit heerlijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Witlofsla, lekker met 'n gesnipperd uitje en stukjes appel. En dan 'n lichte dressing van olijfolie en azijn met wat kruidenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
De daily basics van Bart...
Ribbetjes, kroketten (voor de Nederlanders onder ons : Aardappelkroketten😉) en witlof .
"rauwe witloof fijn gesneden met mayonaise, als slaatje" Zegt Bart
zie je ook veel in restaurants , zelf vind ik dit heerlijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja heel veel kroketjes inderdaad , aan de onderkant van het plastic van de spairribs zie ik volgens mij nog een strip plasticquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Veel kroketjes, weinig ribben. 1 streng?
Bart ziet niet in en kan niet geloven hoe er buiten over ze gepraat/geroddeld wordt wat ik begreep.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef yvondenise het volgende:
Wat heeft Bart gedaan volgens Charlotte?
Mogelijk zich aan het schoonlikken als een kat ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
indsey al 'n paar dagen d'r vingers aan het kluiven
Water loopt me in de mondquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Witlofsla, lekker met 'n gesnipperd uitje en stukjes appel. En dan 'n lichte dressing van olijfolie en azijn met wat kruiden
OH ok dankjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bart ziet niet in en kan niet geloven hoe er buiten over ze gepraat/geroddeld wordt wat ik begreep.
Oh ja, is nog niet veel voor 6 personen. Erg scheutig is BB nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja heel veel kroketjes inderdaad , aan de onderkant van het plastic van de spairribs zie ik volgens mij nog een strip plastic [ link | afbeelding ]
Je vergeet de mandarijnenpartjesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Witlofsla, lekker met 'n gesnipperd uitje en stukjes appel. En dan 'n lichte dressing van olijfolie en azijn met wat kruiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |