Ja ik gun ons streamers iets minder spanning en iets meer lol in het huis voor de laatste week.. damn wat een sfeertje😮💨🙄quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat er morgen twee gaan, zijn we in één klap van Lindsey én Danny af
Nee dat kon geweest zijn ze heeft volgens mij niet wat ze moest doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:13 schreef juul. het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Jolien toch de beslissende stem heeft moeten geven ivm gelijkspel?
Vanavond in de uitzending te zien denk ik.ALs dat zo isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:13 schreef juul. het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Jolien toch de beslissende stem heeft moeten geven ivm gelijkspel?
Ik heb toch geen roddelen gezegd zei alleen dat ze aan afluisteren waren ,Danny zei later dat hij hijhet roddelen afluisterdequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet roddelen dat is een contatering. Verder hoorde ik geneuzel over glazen etc
Okee, ik viel er in het midden inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat kon geweest zijn ze heeft volgens mij niet wat ze moest doen
Dat is de lol die hij in het huis ging maken natuurlijk en zich niet meer met het spel bezighouden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:01 schreef Donna1000 het volgende:
Danny bevestigde het net dat hij Jason en bart had afgeluisterd
Vorig jaar nummer 4 op woensdag of donderdag nouchine was dat. En jaar 1 was dat Michel als nummer 4quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat er morgen 2 gaan, eerder halverwege volgende week dat er nog iemand vertrekt. Vorig jaar was dat toch ook zo?
Hij is ook een enorm goede verliezer, echt een topgozerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat is de lol die hij in het huis ging maken natuurlijk en zich niet meer met het spel bezighouden.
Ja inderdaad. Of ze pakken gelijk al door zaterdag, maar denk dat ze daar de tijd niet voor hebben. Ze hebben zo'n strak schema in die live uitzending dat er voor extra's haast geen ruimte is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorig jaar nummer 4 op woensdag of donderdag nouchine was dat. En jaar 1 was dat Michel als nummer 4
Nee maar als zei Jason had gestemd dan was Jason genomineerd. Ze voelt nu een soort druk vanuit Lindsey dat ze het anders had moeten doen terwijlze heeft gekozen voir de mensen die haar meer aan het hart liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:13 schreef juul. het volgende:
Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen roddelen gezegd zei alleen dat ze aan afluisteren waren ,Danny zei later dat hij hijhet roddelen afluisterde
Misschien moet ze het eens niet voelen en komt het danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Jockari het volgende:
Charlotte weer:"Ik voel het Jolien, vandaag is dè dag !"
Ze heeft de enige juiste keuze gemaakt. Hopelijk die gladde er uit en bij dubbele exit Lindsey ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar als zei Jason had gestemd dan was Jason genomineerd. Ze voelt nu een soort druk vanuit Lindsey dat ze het anders had moeten doen terwijlze heeft gekozen voir de mensen die haar meer aan het hart liggen.
Moet ze weer ongesteld worden?.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Jockari het volgende:
Charlotte weer:"Ik voel het Jolien, vandaag is dè dag !"
Nee drie stemmen voor Lyndsey en twee voor Jason.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanavond in de uitzending te zien denk ik.ALs dat zo is
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of ze pakken gelijk al door zaterdag, maar denk dat ze daar de tijd niet voor hebben. Ze hebben zo'n strak schema in die live uitzending dat er voor extra's haast geen ruimte is.
Zeg dat mooie schone water vervuilen met een ongewassen eendje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij ziet Lindsey zich al met knip op de steigers liggen in het zonnetje van de zomer bij een chaletje in Vinkeveen...
Wie is -knip-? Haar vriendin?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij ziet Lindsey zich al met jknip op de steigers liggen in het zonnetje van de zomer bij een chaletje in Vinkeveen...
Ze zei het net heel hard tegen Charlotte Jason en Bart liggen dichter bij haar hart. Ze verwacht niet nog leuk on te gaan met Danny en Lindsey na het programma en wel met Jason en Bart die wil ze nog graag zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze heeft de enige juiste keuze gemaakt. Hopelijk die gladde er uit en bij dubbele exit Lindsey ook.
Met 15000¤ uit de pot .quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat er morgen 2 gaan, eerder halverwege volgende week dat er nog iemand vertrekt. Vorig jaar was dat toch ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |