mazzel, mijn melk slaat steeds dood van die stemquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
Bij ons is Babbelotte en Jolien niet te zien.
ik heb hem op pauze gezet. Neem hem zo wel op.. Zie er wel tegenopquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
Bij ons is Babbelotte en Jolien niet te zien.
Ik wacht wel op de notulenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb hem op pauze gezet. Neem hem zo wel op.. Zie er wel tegenop, want duurt lang en kan dat geratel van Lotje steeds slechter hebben
Maar wel apart dat Bart zegt dat Jolien over Charlotte inzit dat char als ze nog genomineerd kan worden ze lief doet tegen julien en nu ze niet genomineerd kan worden ze anders doet tegen Jolien. Dit zijn Bart zijn woorden tegen Jason.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Twee streams die interessant zijn, Jason en Bart over het bezoek van Jolien aan de DBK, en Jolien en Charlotte over de nominatie op Lindsey...
Ik denk van die meiden,ze waren al nieuwsgierig wat er met Jolien was.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:53 schreef Donna1000 het volgende:
Danny en Lindsey zijn aan het afluisteren. Jolien lucht haar hart bij Charlotte. In de keuken zijn Jason en Bart aan het praten over Lindsey, dat ze een slechte verliezer is.
Het geluid klopte niet, danny en lindsey stonden in de gang maar het geluid op de stream was van de keuken, ik weet eigenlijk niet welk gesprek ze nou precies afluisterde
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ging erover dat lyndsey en Danny raar reageerde op hun nominaties en dat ze anders deden
Dat ga ik missen…..dat werken ook hè 😂quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:01 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat zich wassen zegt ze, en wil daarna eens met Danny praten, of met allebei (Linsey ook dus).
precies. Wat heeft Danny toch een hekel aan Jason, niet normaalquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:02 schreef yvondenise het volgende:
Danny..ik moest plassen en toen hoorde ik ins naam vallen.
Nee flikker jullie stonden expres af te luisteren.
Wederom mijn koffie !!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:32 schreef Jockari het volgende:
Nu hangt die piemel nog steeds aan het hoofd van Charlotte
[ afbeelding ]
Ja, het is gewoon obsessief, wat erg als je zoveel haat in je draagt naar iemand die eerlijk en oprecht is. Pure jaloezie naar die jongen toe!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:03 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
precies. Wat heeft Danny toch een hekel aan Jason, niet normaal
Dat is niet roddelen dat is een contatering. Verder hoorde ik geneuzel over glazen etcquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ging erover dat lyndsey en Danny raar reageerde op hun nominaties en dat ze anders deden
Jason zei ook dat hun er zo'n drama van maken als ze genomineerd zijn terwijl hij en Bart het aanhoren en verder gaan met hun ding zonder te zeurenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet roddelen dat is een contatering. Verder hoorde ik geneuzel over glazen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |