Laat ze maar lullen. Dat is snel genoeg afgelopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:15 schreef marky het volgende:
De smeerpijpen op rood denken dat Jolien verdrietig is omdat ze op iemand heeft moeten stemmen wat ze niet wilde.
Da's wel heftig !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:18 schreef Ireth het volgende:
Had daarnet bijna een traumahelikopter in de tuin.. lees nu ditDas hier vlakbij
Jezus, wat erg....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:18 schreef Ireth het volgende:
Dan is het heel erg !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:18 schreef Ireth het volgende:
Idd, ze laat meer en meer haar ware aard zien...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
Als er 1 gaat, dan lindsey morgen naar huis graag. Die ben ik eigenlijk meer zat dan Danny
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
Als er 1 gaat, dan lindsey morgen naar huis graag. Die ben ik eigenlijk meer zat dan Danny
Jason moet nog effe doorgaan bij haar volgens mij ploft ze dan. Zou mij niet verbazen als hij het doet om haar slecht in beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, ze laat meer en meer haar ware aard zien...
En dan gaat ze vandaag nog weg 😁quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Jason moet nog effe doorgaan bij haar volgens mij ploft ze dan.
Hij heeft Lindsey heel goed door. En hij kan heerlijk een beetje stoken bij Lindsey.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Jason moet nog effe doorgaan bij haar volgens mij ploft ze dan. Zou mij niet verbazen als hij het doet om haar slecht in beeld te krijgen.
Lekker nog effe aanstippen dat ze niet zo gezellig is als ze genomineerd is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft Lindsey heel goed door. En hij kan heerlijk een beetje stoken bij Lindsey.
Scheelt weer een stuk hout / boom ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |