Allicht tactiek van Bart om Charlotte overvloedig laten praten tot ongenoegen van de kijker en alzo het stemmingsgedrag te beinvloeden, niet?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Allicht tactiek van Bart om Charlotte overvloedig laten praten tot ongenoegen van de kijker en alzo het stemmingsgedrag te beinvloeden, niet?
Hij heeft gisteravond tegen Bart al gezegd dat hij het niet meer wil. Bart zei meteen ik koop alles wat nodig is. Toen hij dat vanmorgen zei was dat natuurlijk voor de dames niet fijn. Die konden nu noet hin dagelijkse Jason bash doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat ie niks zei doet ie niet mee??
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:45 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft ook parachute gesprongen ???
Volgens mij heeft/had ze die zelf,blijf het een bouwpakket vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelfs die piemel aan haar hoofd is nep volgens mij.
Dat zou het zijn ! Dan is het kot te klein.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:05 schreef Ireth het volgende:
"Jolien, je mag je nominatie afkopen, maar dan is charlotte automatisch de afvaller..."
Idd ja, wat een verrot karakter moet je hebben om zo te doen, gadverdamme, wat een engnekken zijn die Danny en Lindsey!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:15 schreef marky het volgende:
De smeerpijpen op rood denken dat Jolien verdrietig is omdat ze op iemand heeft moeten stemmen wat ze niet wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |