Dat moet in je karakter liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar verklaart wel waarom ze niet gewoon haar scheur open trekt en tegengas geeft...
Hoop dan wel dat dit opgenomen kan worden, moet straks werken..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Jockari het volgende:
Zou graag vandaag nog een clash zien tussen Bart/Jason en Danny/Knotwilg
Bij ieder ander was het geen probleem geweest, alleen bij Jason. Danny heeft (nog steeds) een teringhekel aan Jason. ( Lindsey ook trouwens)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Hoylei het volgende:
Misschien niet de hele tijd discussieren over wat kleins Danny???
Jason heeft die keus gemaakt, iedereen weet ervan en hij heeft vrij duidelijk uitgelegd waarom. Dan is het toch ook gewoon een keer klaar.
Nou ik wel, lust ze rauw!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet tegen die 2 opkunnen hoor
Lap, ik kan weer een poetdoek halen !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:51 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, Danny zal het voor jolientje opnemen als ie merkt dat "zij" er voor zorgen dat ze zich klote voelt...
Danny schaamt zich er niet voor dat ie niet op zijn mondje is gevallen...
Was ie dat maar... op een grindtegel of stoeprand ofzo...
Zelfs niet tegen hun klote argumenten?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet tegen die 2 opkunnen hoor
Moet je je overzetten en jouw argumentering kracht bijzetten. Misschien moeilijk maar eens je dit gedaan hebt is dit makkelijker voor de toekomst.quote:
Gewoon 20x copy/paste....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Ik wil elke keer de monoloog van Lindsey uittikken als je er naar luistert, want wat komt daar een domme woordebrei uit.
Want weet je wat het is.. Dat is weetje wel
Ik zie je dan weetje wel dat is..
Snap je?
Maar ik houd het hier gewoon maar bij. Vat het ook wel samen
Vermoed dat hij het niet in de gaten heeft gehad.quote:
In real live niets mis mee, maar in dit spel, breekt het je opquote:
Waarom? Waarschijnlijk zit ze gewoon in de finale week.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
In real live niets mis mee, maar in dit spel, breekt het je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |