Lekker! Al doe ik wel meer door mijn witlofsalade dan alleen mayo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
De daily basics van Bart...
Ribbetjes, kroketten (voor de Nederlanders onder ons : Aardappelkroketten😉) en witlof .
"rauwe witloof fijn gesneden met mayonaise, als slaatje" Zegt Bart
zie je ook veel in restaurants , zelf vind ik dit heerlijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je zou het bijna allemaal terugzoeken op alle SM, en zorgen dat het bij ze komt!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:23 schreef renevanlaaren het volgende:
hoi linsy en danny lezen jullie lekker terug.wij motten jullie niet .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Narcistquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:07 schreef Kayro het volgende:
Wat is een woord wat bij Danny past????
Kom er maar in...
Tattoo suggesties..🐽
jaquote:
aardappels groente en vlees, ik denk 2 ribbetjes per persoon, naast de aardappels en groente denk ik toch wel genoeg, wij hebben thuis naast de aardappels en groente 1 stuk vleesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja, is nog niet veel voor 6 personen. Erg scheutig is BB niet
ja wie niet, maar dat hebben ze niet immers, ze hebben mazzel dat ze het potje mayo van gister nog hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekker! Al doe ik wel meer door mijn witlofsalade dan alleen mayo.
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef Ireth het volgende:
Lindsey heeft al een persoonlijkheidsstoornis...
Praat al in de "wij-"vorm...
Zodra Dumb&Dumber daar de kamer uit zijn gaan ze in roddel overlegstand over Jolien...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:31 schreef Krambo het volgende:
Lindsey zit er niet mee, ze is er niet mee bezig.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja
afgelopen nacht heeft Danny liggen stoken
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop