Vast met hulp van blauwe pilletjesquote:
Op een gegeven moment is dat 'schuim' ook op en komt er niks meer uit (en kan hij waarschijnlijk met moeite nog lopen).quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hij is wederom eens een 'daggie oet' naar Femke-stad op de BSA, maar wat ik daar zo van te horen krijg is dat hij daar nu op de Wallen met een soort van elf-hoeren-tocht bezig is, en dan in zo min mogelijke tijd.
Waarschijnlijk komt er na een paar keer alleen nog maar schuim uit, maar hij blijft maar gaan.
Kan zoiets in het Guiness Book of Records?
Klacht: hij is weder bezig
Wordt Werkman nog weleens gesignaleerd hier?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:08 schreef Linkesoep het volgende:
Mom can we have Werkman?
"We have Werkman at home"
Werkman at home:
Zag hem laatst ergens reageren but thats itquote:Op zondag 26 maart 2023 16:26 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wordt Werkman nog weleens gesignaleerd hier?
Nee: Kiek 'm goan danquote:
Niet helemaal uit beeld dus.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:21 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Zag hem laatst ergens reageren but thats it
Ik kom af en toe nog een keer buurten ja, maar ik ben met Fok!pensioen.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:03 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Niet helemaal uit beeld dus.
@:Werkman ben je daar?
Jammer jammer, een van de betere kwaliteits FOK!'ers.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog een keer buurten ja, maar ik ben met Fok!pensioen.
Op zien Norton natuurlijk (geen Antivirus, maar een motor)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |