Nee, hij heeft z'n woord al aan Wanda gegeven, en een man een man, een woord een woord zegt Erik.quote:
Dat zal nog moeilijk worden 3 potentiėle ma agers die ieder 5 en dorsres moeten zoekenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is ook aan het ronselen voor manager endorsers.
Esther : Ik heb Isaac, Janet en jij [JW]
Mag je niet twee personen steunen bij hun aanmelding?quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft z'n woord al aan Wanda gegeven, en een man een man, een woord een woord zegt Erik.
Ze is wel de enige die vragen over stelt over het hoe en waarom? En of ze er iets van kan moet natuurlijk nog blijken. Is volgens mij de eerste keer dat ze les krijgt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij snapt Babs de ballen van de dj booth
Nee, maar dat zal wel gaan veranderen als er minder mensen zijn en je geen verschillende endorsers meer zijn 5 endorsersquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mag je niet twee personen steunen bij hun aanmelding?
Lagen op elkaar na het balletten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie Mirthe steeds minder met Kenzy.
Okay dan wordt dat inderdaad nog best een uitdaging met drie kandidaten.quote:
JW en Esther?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan wordt dat inderdaad nog best een uitdaging met drie kandidaten.
Ze houdt ook echt afstand van hemquote:
En dat is dan zelf kapster (geweest).quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou je zou er misschien van opknappen een beetje make up en je poedel kapsel een beetje stylen
Zie ze net kussenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lagen op elkaar na het balletten.
Dat zure bekkie wordt niet andersquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou je zou er misschien van opknappen een beetje make up en je poedel kapsel een beetje stylen
Moet ze een maskertje nemenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zure bekkie wordt niet anders
quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Esther vindt nog steeds dat ZE nog steeds niet kunnen koken voor 21-39 mensen.ZE begrijpen het niet. Esther wel dat hebben we gezien met die hamburgers. En de fruitsalade met kerst ( 90% uit blik)
Zondag gaat ze chili con carne maken waar ook 80% uit blik komt. Loederkok
Pppprrrrrriiiiimmmmmaquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:46 schreef Judiwi het volgende:
Het maakt Jw nik uit:
Kan mij wat schelen
Het doet maar
En maar klagen klagen klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |