abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2023 @ 23:42:42 #51
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208501580
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is er mis met een beetje roofdierenpis uit de dierentuin verspreiden? Verhuizen ze vanzelf naar een andere plek.
Wrom, ze zitten daar, leg dat spoor tien meter om.
Tot nooit .......
  donderdag 23 maart 2023 @ 00:02:48 #52
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208501658
Misschien kunnen ze de treinrails afbreken, dan hebben de dassen wat meer ruimte.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208501761
quote:
84s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Laat ze maar lekker op de blaren zitten vanwege dit wanbeleid. Dit speelt al jaren. Ze hebben er jarenlang niets aan willen doen en nu moet het ineens zonder vergunning? Gewoon 13 weken wachten.

Rijkswaterstaat heeft ook te maken met Dassen. En die hebben geen problemen.
Wie is 'ze'? Je denkt toch niet dat iemand bij ProRail hier ook maar 1 seconde minder slaap van krijgt? De duizenden reizigers daarentegen......

En over een paar maanden weer klagen vwb milieu dat mensen de auto boven de trein verkiezen zeker?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 06:41:41 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208502245
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2023 00:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wie is 'ze'? Je denkt toch niet dat iemand bij ProRail hier ook maar 1 seconde minder slaap van krijgt? De duizenden reizigers daarentegen......

En over een paar maanden weer klagen vwb milieu dat mensen de auto boven de trein verkiezen zeker?
Kan de directie niet keihard aangepakt worden? Geef ze flinke boetes
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 23 maart 2023 @ 06:52:19 #55
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208502274
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2023 00:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wie is 'ze'? Je denkt toch niet dat iemand bij ProRail hier ook maar 1 seconde minder slaap van krijgt? De duizenden reizigers daarentegen......

En over een paar maanden weer klagen vwb milieu dat mensen de auto boven de trein verkiezen zeker?
ProRail heeft al niks met passagiers van doen, die hebben alleen rails.
Tot nooit .......
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 06:56:41 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208502287
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:57 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Per ongeluk die dassenburcht vol laten lopen met water kost geen weken hoor. Kan gebeuren bij werkzaamheden. O-)
Prorail had het 4 jaar geleden na de eerste waarschuwingen op een diervriendelijke manier kunnen oplossen. De diertjes verzuipen is triest
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 23 maart 2023 @ 06:59:12 #57
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_208502299
Al het treinverkeer wordt nu omgeleid via Nijmegen/Venlo? :+
pi_208502341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vinden de dassen het spoor een fijne plek? Ze zijn meer van de bossen toch?
Ze bouwen graag burchten in zandhellingen. Sporen liggen op zandhellingen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_208502350
Dus dit probleem zat er al jaren aan te komen en ProRail gaat nu pas iets (kunstburchten bouwen) doen. Lekker laat sjakies.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_208502405
Zelfs Das&Boom zegt: maatschappelijk belang gaat in dit geval boven het beschermde dier
Betaald artikel, samenvatting zelfs deze organisatie vind dat we dit niet zolang moeten laten duren. Maar goed een RVO(ambtenaren) zie ik nog geen reactie geven dus ik vermoed dat het als best lang gaat duren. Als dit voor koningsdag gemaakt is vinden deze bureaucraten van RVO en pro rail vast dat ze goed werk afgeleverd hebben.

Bij omroep Brabant wat plaatjes en een video. In de video op minuut 2 komt een meneer van das en boom aan het woord, en die verwoord het mooi:" er wordt een beetje schimmig gedaan over regels", maar hij zegt dat bij groot openbaar belang volgens hem zonder toetsing een vergunning afgegeven kan worden.

dassen zetten treinen en spoorbeheer in de wacht
pi_208502443
In elk normaal land zou je die beesten toch gewoon met vlammenwerpers uitroken en verbranden zodat dezelfde dag de treinen weer rijden ??
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 23 maart 2023 @ 07:37:09 #62
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_208502464
Uitroken die beesten. Belachelijk om hiervoor weken lang geen treinen te laten rijden.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 23 maart 2023 @ 07:46:01 #63
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208502502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 07:24 schreef Basp1 het volgende:
Bij omroep Brabant wat plaatjes en een video. In de video op minuut 2 komt een meneer van das en boom aan het woord, en die verwoord het mooi:" er wordt een beetje schimmig gedaan over regels", maar hij zegt dat bij groot openbaar belang volgens hem zonder toetsing een vergunning afgegeven kan worden.

En dan te bedenken dat de bescherming van dassen hun taak is. Zelfs die club snapt de noodzaak.

Stichting Das&Boom zet zich al sinds 1981 in voor dassen en hun leefomgeving. Das&Boom verzorgt verweesde en gewonde dassen en adviseert gevraagd (en ongevraagd) bij alle mogelijke interacties tussen das en mens. Daarnaast zorgt Das&Boom ervoor dat de wettelijke bescherming van de das en zijn leefgebied in de praktijk zoveel mogelijk gewaarborgd wordt. https://dasenboom.nl/
Tot nooit .......
pi_208502745
Hopenlijk kunnen de reizigers elke dag geld terug vragen en legt de NS de rekeningen bij Pro Rail neer waarbij de gemaakte kosten van de ceo bonussen af gaat. Maar dat zal wel weer wensdenken zijn. :')
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 08:37:50 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208502825
quote:
15s.gif Op donderdag 23 maart 2023 07:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Uitroken die beesten. Belachelijk om hiervoor weken lang geen treinen te laten rijden.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208503013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 07:33 schreef nils_22 het volgende:
In elk normaal land zou je die beesten toch gewoon met vlammenwerpers uitroken en verbranden zodat dezelfde dag de treinen weer rijden ??
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208503018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 08:27 schreef Basp1 het volgende:
Hopenlijk kunnen de reizigers elke dag geld terug vragen en legt de NS de rekeningen bij Pro Rail neer waarbij de gemaakte kosten van de ceo bonussen af gaat. Maar dat zal wel weer wensdenken zijn. :')
Zou een schitterend stelsel zijn.
Opeens ligt dan de focus helemaal niet meer zo op 'aandeelhouderswaarde'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 23 maart 2023 @ 09:11:13 #69
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_208503058
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
Dit is de schuld van Volt
En de Partij Voor De Dassen.
pi_208503068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 09:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zou een schitterend stelsel zijn.
Opeens ligt dan de focus helemaal niet meer zo op 'aandeelhouderswaarde'.
Wat helemaal bizar is bij een semioverheids bedrijf waarbij de enige aandeelhouder de staat is. De staat die er voor het algemeen belang zou moeten zijn maar vinden bureaucratische regels belangrijker om elkaar bezig te houden dan het land laten draaien. :')

Zouden er nog kamervragen gesteld gaan worden over het totaal niet pro actief functioneren van pro rail waardoor dit weer ontstaan is.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 09:32:40 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208503212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 09:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat helemaal bizar is bij een semioverheids bedrijf waarbij de enige aandeelhouder de staat is. De staat die er voor het algemeen belang zou moeten zijn maar vinden bureaucratische regels belangrijker om elkaar bezig te houden dan het land laten draaien. :')

Zouden er nog kamervragen gesteld gaan worden over het totaal niet pro actief functioneren van pro rail waardoor dit weer ontstaan is.
Wat denk je zelf? Ze houden zich daar liever bezig met de lentekriebelweek dan met de echte problemen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208503482
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:33 schreef AchJa het volgende:
Wolven, dassen en stikstof maken de dienst uit in Nederland...

Dit land is stuk... :')
En de korenwolf.
Btw. We rijden daar al ongeveer een jaar met aangepaste snelheden in die omgeving. Totale waanzin.
pi_208503555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:04 schreef Cherni het volgende:

[..]
En de korenwolf.
Btw. We rijden daar al ongeveer een jaar met aangepaste snelheden in die omgeving. Totale waanzin.
1500 dode dassen per jaar door autoverkeer maar auto's verbieden te rijden gaat natuurlijk te ver, publieke voorzieningen zoals het OV laten functioneren zoals ze bedoelt zijn lijkt wel een utopie te worden in dit land. Lang leve het neoliberale marktdenken van de VVD en het kunnen blijven verschuilen van semioverheden achter 100en regels waardoor zogenaamd niemand meer verantwoordelijk is. Maar we als gemeenschap wel hoofdprijzen voor beloningen en bonussen mogen blijven betalen omdat ze zogenaamd bestuurders verantwoordelijkheden hebben. 8)7
pi_208503591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:04 schreef Cherni het volgende:

[..]
En de korenwolf.
Btw. We rijden daar al ongeveer een jaar met aangepaste snelheden in die omgeving. Totale waanzin.
Terecht. Er is er meer in de wereld dan ikke-ikke-ikke.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208503598
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]
1500 dode dassen per jaar door autoverkeer maar auto's verbieden te rijden gaat natuurlijk te ver, publieke voorzieningen zoals het OV laten functioneren zoals ze bedoelt zijn lijkt wel een utopie te worden in dit land. Lang leve het neoliberale marktdenken van de VVD en het kunnen blijven verschuilen van semioverheden achter 100en regels waardoor zogenaamd niemand meer verantwoordelijk is. Maar we als gemeenschap wel hoofdprijzen voor beloningen en bonussen mogen blijven betalen omdat ze zogenaamd bestuurders verantwoordelijkheden hebben. 8)7
Zowel bij NS als Prorail werken meer mensen om regels te verzinnen en te bedenken dan dat er mensen op de werkvloer werken. Ik erger mij daar al jaren aan.
pi_208503602
Ze hebben dus al jaren geleden hierover waarschuwingen ontvangen, in 2019 niks mee gedaan, en toen kwam in 2020 corona. Hoor ze alweer zeggen: "Ja, toen ging bijna niemand met de trein dus toen had het geen prioriteit." :')

Overheid (want staat is eigenaar ProRail) en daadkracht :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 23 maart 2023 @ 10:28:09 #77
3542 Gia
User under construction
pi_208503755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vinden de dassen het spoor een fijne plek? Ze zijn meer van de bossen toch?
Dassen bouwen burchten. Heuvels met aan de onderkant een ingang naar binnen.
Een spoorweg ligt al op een 'heuvel'. Het heeft ook nog eens een stevig dak.
Iedereen wil toch woonruimte die degelijk en stevig is.
Ik begrijp het wel van die dassen. Geef ze groot gelijk.
pi_208503894
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Terecht. Er is er meer in de wereld dan ikke-ikke-ikke.
Ga jij nou maar uit de sloot drinken....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208503917
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:16 schreef Cherni het volgende:

[..]
Zowel bij NS als Prorail werken meer mensen om regels te verzinnen en te bedenken dan dat er mensen op de werkvloer werken. Ik erger mij daar al jaren aan.
En er werken meer mensen daar die moeten bedenken hoe ze zaken kunnen afschuiven ipv de verantwoordelijkheid voor te nemen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208503923
Nu nog een hek eromheen en dan zijn we er wel zo'n beetje.
pi_208503957
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Live beelden bij het spoor
Gelukkig nog iemand die weet waar het om draait hier.

Badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208504898
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:33 schreef AchJa het volgende:
Wolven, dassen en stikstof maken de dienst uit in Nederland...

Dit land is stuk... :')
Nee. Bureaucraten bij Prorail die 3 jaar op hun gat hebben gezeten hebben voor deze situatie gezorgd. En Prorail is achter het papieren rookscherm nog steeds een staatsbedrijf.

Kippenhouders moeten sinds mensenheugenis al hun kippenren goed afschermen tegen roofvogels en vossen. Nu moeten mensen met schapen hetzelfde doen. Heb je ooit iemand horen huilen dat vossen de baas zijn in Nederland?

Een CDA/VVD kabinet heeft de handtekening gezet onder stikstofdoelen van de EU. In plaats van vervolgens richting uitvoering te gaan van de afspraken, hebben ze hun best gedaan om nog meer schaalvergroting door te voeren. De runderen explosie na het loslaten van het melkquotum bijvoorbeeld. Boerenorganisaties hebben ook al een jaar of 13 bewust de kop in het zand. Na 10 jaar wanbeleid had een rechter eindelijk gezegd dat de overheid zich aan de eigen regels moet houden en vervolgens is de overheid alsnog voornamelijk bezig geweest met het maken van geitenpaadjes. Geitenpaadjes die ze ook nog eens zelf gesaboteerd hebben door industrieterreinen onder dezelfde regeling te laten vallen als woonhuizen.

Dus nee. Wolven, dassen en stikstof zijn niet de baas in Nederland. Politieke partijen met als hoofdverantwoordelijken VVD en CDA zijn de baas, maar falen daar al jaren en jaren in.
  donderdag 23 maart 2023 @ 12:37:32 #83
3542 Gia
User under construction
pi_208505293
Vind het op zich niet erg. Heb de trein niet nodig. Scheelt ook in het aantal treinen van Helmond naar Eindhoven. Beter voor de luchtkwaliteit in deze regio. Manlief kan niet naar zijn werk, blijft dus voorlopig nog thuiswerken.
Helemaal toppie!! ^O^
  Moderator donderdag 23 maart 2023 @ 12:45:44 #84
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208505361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:37 schreef Gia het volgende:
Vind het op zich niet erg. Heb de trein niet nodig.
Denk dat niet het gaat om de mensen die de trein niet nodig hebben, maar juist de mensen die wel deze trein echt nodig hebben en ook echt fysiek op hun werk moeten komen. Of bijvoorbeeld mantelzorgers of scholieren/studenten.
  donderdag 23 maart 2023 @ 12:56:30 #85
3542 Gia
User under construction
pi_208505484
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat niet het gaat om de mensen die de trein niet nodig hebben, maar juist de mensen die wel deze trein echt nodig hebben en ook echt fysiek op hun werk moeten komen. Of bijvoorbeeld mantelzorgers of scholieren/studenten.
Die komen er nu achter dat de natuur daar gewoon geen rekening mee houdt. We kunnen als mensheid niet zomaar ons gerief op blijven eisen. We zijn met teveel.
pi_208505540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:37 schreef Gia het volgende:
Vind het op zich niet erg. Heb de trein niet nodig. Scheelt ook in het aantal treinen van Helmond naar Eindhoven. Beter voor de luchtkwaliteit in deze regio. Manlief kan niet naar zijn werk, blijft dus voorlopig nog thuiswerken.
Helemaal toppie!! ^O^
Het egoïsme wat de voedingsbodem van zulke grote infrastructurele problemen is verwoord je hier goed. Door mensen met deze attitude gaat dit land ook naar de klote.

Een betere luchtkwaliteit omdat er minder electrische treinen rijden en meer mensen met hun verbrandingsmotor rondrijden dat lijkt me toch niet. :')
pi_208506191
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 12:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Die komen er nu achter dat de natuur daar gewoon geen rekening mee houdt. We kunnen als mensheid niet zomaar ons gerief op blijven eisen. We zijn met teveel.
Wat een onzin, in de toekomst gewoon betonnen platen verticaal de grond in naast spoorlijnen, verklein je de kans op dit soort ongein.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 24 maart 2023 @ 02:37:01 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208513410
quote:
Dassenburcht spoor Esch wordt weggehaald, eind volgende week weer treinen



ProRail mag de dassen onder het spoor bij Esch gaan verdrijven. De spoorbeheerder heeft daarvoor gisteravond een ontheffing gekregen van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Omdat dassen een beschermde diersoort zijn, mogen ze niet zomaar verdreven worden.

"De dassen mogen we met maatregelen uit het spoor laten vertrekken", aldus ProRail. De werkzaamheden mogen alleen overdag plaatsvinden, omdat dassen nachtdieren zijn.

Door de dassenburcht onder het spoor rijden er sinds dinsdag geen treinen meer tussen Den Bosch en Boxtel.

Terugslagkleppen
Gisteren is ProRail al begonnen met de voorbereidingen. Het spoortalud is gemaaid om de plek minder aantrekkelijk te maken voor dassen en er zijn terugslagkleppen geplaatst aan de uiteinden van de gangen van de dassenburcht. Dat geeft de das de mogelijkheid om de burcht vannacht veilig te verlaten, maar door de terugslagkleppen kan hij er niet meer naar terugkeren.

Vanochtend begint bij het eerste daglicht het ontgraven van de dassenburcht. Er wordt vanaf de buitenzijde van het talud met graafmachines voorzichtig naar binnen gegraven. Als er nog dassen worden aangetroffen in de burcht worden die verdoofd en opgevangen. Dat gebeurt onder begeleiding van een dierenarts en een ecoloog.

Holen opvullen met zand
Zodra zeker is dat er geen dassen meer aanwezig zijn onder spoor worden de holen opgevuld met zand en daarna wordt het gegraven gat in het talud weer dichtgemaakt. Ook wordt anti-graaf-gaas geplaatst om toekomstig gegraaf van dassen in het spoortalud te voorkomen.

Als alles goed gaat verwacht ProRail dat er eind volgende week weer treinen kunnen rijden.

Kunstburcht in Molkwerum
Ook bij het Friese Molkwerum hebben dassen schade veroorzaakt aan het spoor, waardoor het treinverkeer is stilgelegd. De herstelwerkzaamheden daar gaan langer duren dan in Esch.

Ook hier wordt anti-graaf-gaas aangebracht als eerste ontmoedigingsmaatregel. Daarna volgen de terugslagkleppen. De dassen krijgen vervolgens een week 'rust' en daarmee de tijd om zelfstandig naar de nieuw aangelegde kunstburcht te gaan.

Op 3 april begint ProRail met het weggraven van de spoordijk. Als alles volgens planning verloopt kunnen er maandag 24 april weer treinen gaan rijden tussen Leeuwarden en Stavoren.

https://nos.nl/artikel/24(...)de-week-weer-treinen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 24 maart 2023 @ 07:33:07 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208513708
Fijn dat men begrepen heeft dat men een beetje door moet werken aan een uitkomst die toch vooraf vast staat.
pi_208553452
quote:
Niet alleen in Esch, maar ook onder het spoor bij Vught zijn dassenburchten ontdekt. Dat maakte ProRail maandagochtend bekend. Daarom wordt ook dit deel van de spoorlijn tussen Boxtel en Den Bosch inmiddels aangepakt.
https://www.omroepbrabant(...)-het-spoor-bij-vught
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')