Dat slaat nergens op ,quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Zoë is nog maar een kind en Babette een volwassen vrouw van 40 jaar.
Dat vind jij. Mag het en kan het nog in de cos dat mensen een andere mening hebben? Blijkbaar moet het eerst goedkeuring hebben.quote:
Oh jeetje ,. poeh heequote:Op woensdag 22 maart 2023 16:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind jij. Mag het en kan het nog in de cos dat mensen een andere mening hebben? Blijkbaar moet het eerst goedkeuring hebben.
Dat is mijn mening Puzzie je hoeft niet met mij eens te zijn.quote:
Fijn datje hulp hebtquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mijn mening Puzzie je hoeft niet met mij eens te zijn.
Zijn allemaal volwassen mensen daar.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zoe is volwassen en wil ook dat geld winnen, vergis je niet in haarquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar echt nog een kindquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zoe is volwassen en wil ook dat geld winnen, vergis je niet in haar
Was ook niet te verstaan wat daar allemaal uitquote:
Geen idee. Ik heb het begin gemist. Hoorde Mori boos doen en Kenzi gaf daar niet echt reactie op.quote:
Conjo Moriama heb ik verstaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet te verstaan wat daar allemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |